Login: Hasło:
Zapamiętaj mnie
Zapomniałeś hasła lub nie działa?
Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.

Akceptuj Odrzuć Pokaż mi więcej informacji

Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się


Ikarus 260.04 #1255

Detale

NazwaIkarus 260.04
(Ikarus) (Rába D2156HM6U 141kW/192HP 10350cm3) (Csepel ASH-75-2(5)) 20/100 [2-2-2] (1981-1985)
VIN260.04.3343.85
Numer zabudowy
Wyprodukowany1985
Zezłomowany2004
Właściciele
19851994MZK Warszawa
19942004MZA Warszawa
Numery rejestracyjne
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Tablice rejestracyjne
19842002WAB 725C
20022004WI 61552
Numery taborowe
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Numery taborowe
19851990605 / MZK Warszawa
199019941255 / MZK Warszawa
199420041255 / MZA Warszawa
Inne informacje
NG 03.1990, NG2 11.1995

Zdjęcia

5 kwietnia 1996 - Warszawa, ul. Francuska / Obrońców.
Autor: straszny
newserlimitercenzoredytorgoddriver
10 czerwca 2002 - Warszawa, kraniec Suwalska. Linia 416 w swej drugiej odsłonie została uruchomiona 1.09.1998 roku i połaczyła bródnowski kraniec SUWALSKA z pętlą GOCŁAW. W 2002 roku po otwarciu mostu Siekierkowskiego, linię przedłużono z Gocławia na URSYNÓW POŁUDNIOWY. 15.10.2007 roku, po wakacyjnej przerwie, linii dość mocno zmieniono trasę i odtąd z Bródna jechała przez most Gdański, a nąstępnie śladem wycofanej z tego odcinka linii E-1 do pętli METRO WILANOWSKA. W tej formie linia przetrwała zaledwie niecałe 4 miesiące. 9.02.2008 roku kursowanie linii zostało zawieszone na okres ferii zimowych, po których linia już nie wróciła na stołeczne ulice. Oficjalnie linię 416 zlikwidowano 25.02.2008 roku. Foto: Oskar Burda.
Autor: zadzior

11 kwietnia 2004 - Warszawa, zakład "Włościańska". Los wozu #1255 w 2007 roku podzieliło 198 lewarowych Ikarusów.
Autor: ZaciszaniN

Komentarze: 4


Fotogaleria Transportowa

Autobusy KMKM
Państwa:
Producenci:

Statystyki użytkownika:
Online: