Login: Hasło:
Zapamiętaj mnie
Zapomniałeś hasła lub nie działa?
Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.

Akceptuj Odrzuć Pokaż mi więcej informacji

Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się


Ikarus 260.04 #404

Detale

NazwaIkarus 260.04
(Ikarus) (Rába D2156HM6U 141kW/192HP 10350cm3) (Csepel ASH-75-2(5)) 20/100 [2-2-2] (1981-1985)
VINPL0006
Numer zabudowy
Wyprodukowany1992
Zezłomowany2008
Właściciele
19921994MZK Warszawa
19942008MZA Warszawa
Numery rejestracyjne
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Tablice rejestracyjne
19922002WAA 534V
20022008WI 64428
Numery taborowe
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Numery taborowe
19921994404 / MZK Warszawa
19942008404 / MZA Warszawa
Inne informacje
404-II [R7]

Zdjęcia

listopad 1994 - Warszawa, ul. Waryńskiego.
Autor: Nodzyk

kwiecień 1997 - Warszawa, pętla Dw. Centralny. Biało-czerwona solówka na nieistniejącej pętli Dw. Centralny poziom -1. Złożone przez MZK w 1991 karoserie Ik260 miały specyficzny dźwięk i mostu.
Autor: Kelly
newser
Komentarze: 5

12 sierpnia 1998 - Warszawa, ul. Emilii Plater. Przedstawiciel serii tzw. "karoserii" dynamicznie pokonuje zalane skrzyżowanie Świętokrzyskiej w Emilii Plater. Wóz wyjeżdża na dodatek, który wówczas przez kilka lat obsługiwał na stałe. Linia 504 była wtedy cieniem samej siebie, jaki pozostał po uruchomieniu I linii metra, kursując co 25 minut na trasie E.Plater - Os. Kabaty. Obecny kształt 504 uzyskało w 2007 po połączeniu z linią 436.
Autor: Kelly
newser
27 czerwca 2001 - Warszawa, al. Niepodległości. 404 rok prod 1992, NG 2001, kasacja 2008. Karoseria świeżo po remoncie na swoim stałym wówczas dodatku 504. Karoserie charakteryzowały się specyficznym, niskim dźwiękiem mostu napędowego oraz turystyczną główką mostu, co zmieniało przełożenia biegów na dłuższe i pozwalało osiągnąć większe prędkości.
Autor: Kelly
newser
Komentarze: 2

16 października 2004 - Warszawa, ulica Lazurowa, od 3 Listopada zajezdnia R-7 Woronicza na linii 105 to już historia, dwie solówkowe brygady przejęła R-6, która od tej pory samodzielnie obsługuje linię, dając na brygady 2 i 8 również tabor krótki.
Autor: Johny_Tomala

13 kwietnia 2005 - Fota historyczna. Ostatni dzień kursowania linii 415. Łączyła ona Hutę z Wolą Grzybowską. Teraz będzie jeździć codziennie, lecz jako 514 i na skróconej trasie Wola Grzybowska - Dworzec Centralny. Huta i okolice w zamian dostały 315 z Huty do Placu Wilsona. 415 była najdłuższą linią dzienną w Warszawie - teraz jest nią 125
Autor: JacekM
newsercenzoredytor
Komentarze: 2

2 lutego 2006 - Warszawa, pętla Chomiczówka
Autor: 6305

luty 2006 - Warszawa, pętla Chomiczówka. Nigdyś kończyły tutaj 4 linie nocne.
Autor: ET22-1008

8 sierpnia 2006 - Warszawa, Natolin Północny.
Autor: Jamnik

21 marca 2007 - Warszawa, ul. Łowicka. Godzina 5.58. Głośny ryk Ikarusa słyszany już z daleka, zakłóca ciszę śpiącego jeszcze Mokotowa. Miasto dopiero budzi się do życia.
Autor: ZaciszaniN

3 kwietnia 2007 - Warszawa, ul. Maklakiewicza. /Opis poprawiony/
Autor: Flash
driver
Komentarze: 7

29 maja 2007 - Warszawa, ul. Wyszogrodzka. Ciekawą trasę miała ta linia.
Autor: ZaciszaniN

3 sierpnia 2007 - Warszawa, pl. Krasińskich. Podobnie jak początki z fotografią KM Kaczofoba, moje też nie były usłane różami ;). Mam nadzieje, że wybaczycie mi takiego knocika popełnionego z HP PhotoSmart C945, ale autobusu już nie ma i ikar na 122 to też historia ;)
Autor: Mariusz Sychowicz

Komentarze: 2

8 kwietnia 2008 - Warszawa, ulica Jana Pawła Woronicza.
Autor: 8239
edytor
16 września 2008 - Warszawa, Metro Politechnika. Żyje jeszcze?
Autor: jasiu

Komentarze: 2


Fotogaleria Transportowa

Autobusy KMKM
Państwa:
Producenci:

Statystyki użytkownika:
Online: