Login: Hasło:
Zapamiętaj mnie
Zapomniałeś hasła lub nie działa?
Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.

Akceptuj Odrzuć Pokaż mi więcej informacji

Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się


Ikarus 280.26 #2400

Detale

NazwaIkarus 280.26
(Ikarus) (Rába D2156HM6U 141kW/192HP 10350cm3) (Csepel ASH-75-2(5)) 35-160 [4-4-4-4] (1981-1990)
VIN280.26.3495.84
Numer zabudowy
Wyprodukowany1984
Zezłomowany1998
Właściciele
19841994MZK Warszawa
19941998MZA Warszawa
Numery rejestracyjne
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Tablice rejestracyjne
19841998WAB 589C
Numery taborowe
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Numery taborowe
198419942400 / MZK Warszawa
199419982400 / MZA Warszawa

Zdjęcia

16 lutego 1994 - Warszawa, ul. św. Wincentego. Przegubowiec z zajezdni "Pożarowa" ruszył z przystanku Malborska i udaje się jako linia 500 na Dworzec Centralny. Od paru tygodni "Pożarowa" była już w zasadzie filią zajezdni "Stalowa", obsługującą wyłącznie brygady szczytowe.
Autor: straszny
newserlimitercenzoredytorgoddriver
Komentarze: 2

5 lutego 1996 - Warszawa, pętla Szczęśliwice. Mała ciekawostka numeracyjna. W 1984 roku przeguby zajmowały na Pożarowej zakres 2401-2486. Nowe wozy jakie przyszły pod koniec roku otrzymały numery od 2487 do 2490 i od 2400 w dół do 2394. Czemu od razu nie kontynuowano numerów od 2491 wzwyż tylko cofnięto się z numerami poniżej 2401? Otóż pierwotnie na stan wpisano więcej wozów, aż do numeru 2500, ale zanim wyjechały na miasto to 6 z nich oddano do Jeleniej Góry, a 4 trafiły na Woronicza i przedział 2491-2500 się zwolnił.
Autor: Nodzyk

Komentarze: 3

lipiec 1996 - Warszawa, Szczęśliwice. Nie istniejący wóz z nie istniejącej zajezdnii.
Autor: Słavczo

Komentarze: 2

sierpień 1997 - Warszawa, pętla Osiedle Górczewska. Trup z 1984r dobija na calaku kilometry do nieuchronnej kasacji. Linia 506 przecinała Warszawę w relacji wsch-zach, łączyła Jelonki przez centrum z Bródnem. Poległa (czy słusznie) w momencie rozpoczęcia budowy II linii metra.
Autor: Kelly
newser
Komentarze: 2

20 października 1997 - Warszawa, aleja Solidarności. Pięćsetka na trasie objazdowej związanej z zamknięciem, na czas remontu, Mostu Gdańskiego. Foto: P. B. Jezierski.
Autor: zadzior

Komentarze: 1


Fotogaleria Transportowa

Autobusy KMKM
Państwa:
Producenci:

Statystyki użytkownika:
Online: