Login: Hasło:
Zapamiętaj mnie
Zapomniałeś hasła lub nie działa?
Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.

Akceptuj Odrzuć Pokaż mi więcej informacji

Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się


Ikarus 260.04 #1316

Detale

NazwaIkarus 260.04
(Ikarus) (Rába D2156HM6U 141kW/192HP 10350cm3) (Csepel ASH-75-2(5)) 20/100 [2-2-2] (1981-1985)
VIN260.04.3344.85
Numer zabudowy
Wyprodukowany1985
Zezłomowany2008
Właściciele
19851994MZK Warszawa
19942008MZA Warszawa
Numery rejestracyjne
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Tablice rejestracyjne
19852002WAB 686C
20022008WI 64454
Numery taborowe
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Numery taborowe
198519941316 / MZK Warszawa
199420031316 / MZA Warszawa
200320081216 / MZA Warszawa
Inne informacje
1216-III [R10]

Zdjęcia

12 marca 1993 - Warszawa, ul. Grochowska. Pierwsze próby użycia zenita do fotografowania komunikacji miejskiej dały pozytywne rezultaty, co zachęciło do wybrania się w piątek po lekcjach na bardziej przemyślane fotołowy. Miłośniczy rozum podpowiadał, że w pierwszej kolejności trzeba uwieczniać coś co jest ładne i co przemija, czyli solówki z rocznika 1985. Ze 119 dostarczonych egzemplarzy po ulicach jeździło jeszcze około 50 sztuk, bijąc w oczy pięknym pomarańczowym lakierem. Czarnobiała klisza co prawda nie oddaje tej urody, ale – co ciekawe – na odbitkach z kliszy kolorowej pomarańczowy lakier wychodził zupełnie inny niż w rzeczywistości, niemal wiśniowy.
Autor: straszny
newserlimitercenzoredytorgoddriver
Komentarze: 5

12 marca 1993 - Warszawa, rondo Wiatraczna. Linia 404 kursująca z przystanku Centrum przez most Łazienkowski i rondo Wiatraczna do pętli Os. Ostrobramska (obecnie Witolin), jak przystało na linię szczytową, była matecznikiem solówek ostatniego wyboru czyli wszystkiego co jednym kołem jest już na tamtym świecie. Do tej grupy zaliczały się m.in. kręcące ostatnie kilometry przed remontem pomarańczowe solówki z 1985 roku. Wóz 1316 do remontu trafił w listopadzie tego samego roku.
Autor: straszny
newserlimitercenzoredytorgoddriver
Komentarze: 1

sierpień 2000 - Warszawa, pętla Mokry Ług. W tle widoczne tory linii kolejowej łączącej stacje Warszawa-Rembertów i Zielonka Bankowa.
Autor: zadzior

Komentarze: 2

1 listopada 2000 - Warszawa, aleja Komandosów. We Wszystkich Świętych A.D. 2000 na linii 420 kursowało 10 maratonów z R-10: 9 solówkowych (m.in. 1293, 1316, 1319 i 6308) oraz jeden przegubowy obsługiwany wozem 5500.
Autor: zadzior

26 czerwca 2004 - Warszawa, ZEA R-10 "Ostrobramska". Poranek na zajezdni. Solóweczka wróciła kilka godzin wcześniej z Karczewa. Oprócz EXTRA KARCZEW, "dziesiątka" obsługiwała wówczas także linię EXTRA MIŃSK MAZOWIECKI.
Autor: zadzior

Komentarze: 3

29 kwietnia 2005 - Warszawa, skrzyżowanie ulic Domaniewskiej i Wołoskiej. Wtedy była to trasa objazdowa linii 182, która normalnie jeździła równoległą ulicą Postępu. Od października 2007 linia 182 pojawia się tu codziennie, jej trasę dodatkowo zakręcono tak, aby dojeżdżała pod Galerię Mokotów. Biało-żółta tablica przednia oznacza w tym przypadku trasę zmienioną - ten wzór nie przyjął się jednak i obecnie żółty jest tylko pasek u dołu.
Autor: NadzórRuchu

23 września 2006 - Warszawa, Zakład Eksploatacji Autobusów Ostrobramska.
Autor: Simon

Komentarze: 2

11 września 2007 - Warszawa, al. Stanów Zjednoczonych. Gdy popyt przewyższa podaż, może zaistnieć konflikt interesów.
Autor: ZaciszaniN

Komentarze: 4

2 listopada 2008 - Warszawa, zajezdnia Ostrobramska
Autor: 6305


Fotogaleria Transportowa

Autobusy KMKM
Państwa:
Producenci:

Statystyki użytkownika:
Online: