Login: Hasło:
Zapamiętaj mnie
Zapomniałeś hasła lub nie działa?
Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.

Akceptuj Odrzuć Pokaż mi więcej informacji

Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się


Ikarus 260.04 #1335

Detale

NazwaIkarus 260.04
(Ikarus) (Rába D2156HM6U 141kW/192HP 10350cm3) (Csepel ASH-75-2(5)) 20/100 [2-2-2] (1981-1985)
VIN260.04.3389.85
Numer zabudowy
Wyprodukowany1985
Zezłomowany2000
Właściciele
19851994MZK Warszawa
19942000MZA Warszawa
Numery rejestracyjne
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Tablice rejestracyjne
19852000WAB 766C
Numery taborowe
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Numery taborowe
198719941335 / MZK Warszawa
199420001335 / MZA Warszawa

Zdjęcia

12 marca 1993 - Warszawa, ul. Grochowska. Uwieczniona tutaj solówka obsługująca szczytową linię 301 (Wiatraczna > Gocław > Wiatraczna) była ostatnim krótkim ikarusem jaki wszedł na stan zajezdni Ostrobramska. Była też ostatnią jaka została wysłana do remontu. Stało się to dopiero jesienią 1994 roku, bowiem wcześniej przez jakiś czas służyła w zajezdni za tymczasową dyspozytornię.
Autor: straszny
newserlimitercenzoredytorgoddriver
7 kwietnia 1993 - Warszawa, pętla Wiatraczna. Towarzystwo wraca ze szkoły do Starej Miłosnej i Halinowa oczekując na popołudniowe 704. W tle gościnnie na przystanku 702 oczekuje kolejnych pasażerów pomarańczek na 301. Zrobi kółko po Gocławiu i za pół godziny wróci.
Autor: straszny
newserlimitercenzoredytorgoddriver
Komentarze: 2

24 stycznia 1994 - Warszawa, Marysin. Sorki za jakość, ale taki jest efekt połączenia kiepskiego aparatu i zimowej szarówki..
Autor: Słavczo

Komentarze: 6

styczeń 1995 - Warszawa, ul. Grochowska. Przystanek Gocławek 02 jeszcze w starej lokalizacji przed skrzyżowaniem z Jubilerską.
Autor: Nodzyk

Komentarze: 3


Fotogaleria Transportowa

Autobusy KMKM
Państwa:
Producenci:

Statystyki użytkownika:
Online: