Login: Hasło:
Zapamiętaj mnie
Zapomniałeś hasła lub nie działa?
Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.

Akceptuj Odrzuć Pokaż mi więcej informacji

Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się


Ikarus 260.04 #1602

Detale

NazwaIkarus 260.04
(Ikarus) (Rába D2156HM6U 141kW/192HP 10350cm3) (Csepel ASH-75-2(5)) 20/100 [2-2-2] (1981-1985)
VIN260.04.7015.83
Numer zabudowy
Wyprodukowany1983
Zezłomowany2003
Właściciele
19831994MZK Warszawa
19942003MZA Warszawa
Numery rejestracyjne
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Tablice rejestracyjne
19832003WAA 547V
Numery taborowe
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Numery taborowe
19831986679 / MZK Warszawa
198619881678 / MZK Warszawa
19881994690-R13 / MZK Warszawa
19941995690-R13 / MZA Warszawa
199520031602 / MZA Warszawa
Inne informacje
1602-II [R13]

Zdjęcia

czerwiec 1988 - Warszawa, zajezdnia R-13 "Stalowa". W kąciku wozów nieliniowych stoją sobie zaopatrzeniowy żuk, pomiarowy ikarus oraz turystyczna peera #8029 albo #8030.
Autor: Nodzyk

Komentarze: 7

czerwiec 1995 - Warszawa, zajezdnia Stalowa. Ikary ze sraczkowatymi zderzakami wyglądały jak trupy i były znakiem rozpoznawczym zakładu Stalowa. W tym kącie zawsze lądowały technologiczne spady. Autobus pomiarowy wyglądający jak kasat szykowany jest do remontu, przejdzie NG łącznie z ODB i stanie się 1602. Stojący obok 1644 z kolei kończy żywot. Obydwa wozy są pochodzenia kleszczowego - 679 i 708 zostały w 1986 przerzucone do nowo otwartej zajezdni R13, gdzie pierwszy dostał numer 1678 a po dwóch latach został przekwalifikowany na pojazd pomiarowy. Trzeci bohater związany był z zakładem pracy od początku, najpierw jako 1606, z przerwą 90-95 na R8 gdzie do końca pozostał 1041. Niebawem zostanie wysłany na odbudowę.
Autor: Kelly
newser
1998 - Warszawa. Dworzec Centralny. Jest to druga obsada tego numeru na "Stalowej" Wcześniejszy ikarus #1602 został skasowany w marcu 1994 roku. W 1995 roku pomiarowy wóz 690 ponownie wrócił do ruchu i nadano mu właśnie nr 1602. Był to autobus po "przejściach". Od początku swego istnienia czyli od 1983 roku jeździł pod wodzą "Kleszczowej", ale zaledwie trzy lata. Przerzucono go na nowo-wybudowaną zajezdnię R-13 Stalowa i okrzyknięto numerem 1678. Jednak długo w ruchu liniowym się nie najeździł (zaledwie dwa lata), ponieważ był potrzebny jako pomiarowy. Swój żywot zakończył w listopadzie 2003.
Autor: ET22-1008

Komentarze: 6


Fotogaleria Transportowa

Autobusy KMKM
Państwa:
Producenci:

Statystyki użytkownika:
Online: