Login: Hasło:
Zapamiętaj mnie
Zapomniałeś hasła lub nie działa?
Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.

Akceptuj Odrzuć Pokaż mi więcej informacji

Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się


Ikarus 280.26 #2059

Detale

NazwaIkarus 280.26
(Ikarus) (Rába D2156HM6U 141kW/192HP 10350cm3) (Csepel ASH-75-2(5)) 35-160 [4-4-4-4] (1981-1990)
VIN280.26.3356.84
Numer zabudowy
Wyprodukowany1984
Zezłomowany1997
Właściciele
19841994MZK Warszawa
19941997MZA Warszawa
Numery rejestracyjne
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Tablice rejestracyjne
19841995WAB 593C
19951997WUD 9862
Numery taborowe
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Numery taborowe
198419942059 / MZK Warszawa
199419972059 / MZA Warszawa
Inne informacje
2059-II [R7]; NG 1988 LZNS

Zdjęcia

styczeń 1995 - Warszawa, ul. Woronicza. Przedstawiciel rocznika `84 uchował sie w widocznym stanie do roku 1997 kiedy zmiotły go ostatnie nowe Ikarusy 280.70E. Właściciel Zygmunt był cwaniakiem, więc obstawiał na stałe bezstresowe szkoły. Szkolnych linii było kilka i każda miała stałego kierowcę. gdy te wozy były nowe, bili się o nie ze względu na kabiny więc w większości właścicielami zostały dziobaki.
Autor: Kelly
newser
marzec 1995 - Warszawa, ul. Jastrzębowskiego. Gimbusy w Warszawie wymyślono na długo przed reformą edukacji. Większość ursynowskich szkół prowadziła tylko klasy I-III i starsze dzieci przez wiele lat dowożone były autobusami MZK do różnych szkół na Mokotowie i w Pyrach. Tutaj woroniczański trupek przywiózł do domów dzieciarnię ze szkoły nr 205 przy Spartańskiej.
Autor: Nodzyk

Komentarze: 3

czerwiec 1997 - Warszawa, pętla Wilanowska. Pierwszy z 20 szt. Ikarusów z dostawy 1984r., pierwszej większej od 1981r, które dotarły na Woronicza. Nowa czarna kabina spowodowała, że rzucili się na nie zakładowe "dziobaki". Wszystkie do końca dotrwały na jednej zajezdni, ich kres nastąpił głównie po dostawie serii 55 na przełomie 95/96r, niedobitki w ilości 6 szt. dotrwały do 1997 wymiecione ostatecznie przez dostawę 57/67. Widoczny egzemplarz uchował się dzięki wieloletniej obsłudze szkół oraz staniu na rezerwie czynnej (właścicielem był właśnie taki dziobak opierdalacz). Odstawiony w wakacje, skasowany we wrześniu. Od 1998 jedynym przedstawicielem rocznika `84 na R-7 był wóz 2048 ex 3056 który dożył roku 2007.
Autor: Kelly
newser

Fotogaleria Transportowa

Autobusy KMKM
Państwa:
Producenci:

Statystyki użytkownika:
Online: