Login: Hasło:
Zapamiętaj mnie
Zapomniałeś hasła lub nie działa?
Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.

Akceptuj Odrzuć Pokaż mi więcej informacji

Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się


Ikarus 280.26 #2621

Detale

NazwaIkarus 280.26
(Ikarus) (Rába D2156HM6U 141kW/192HP 10350cm3) (Csepel ASH-75-2(5)) 35-160 [4-4-4-4] (1981-1990)
VIN280.26.3499.84
Numer zabudowy
Wyprodukowany1984
Zezłomowany1996
Właściciele
19841994MZK Warszawa
19941996MZA Warszawa
Numery rejestracyjne
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Tablice rejestracyjne
19841995WAB 565C
19951996WIA 8413
Numery taborowe
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Numery taborowe
198419942621 / MZK Warszawa
199419962621 / MZA Warszawa

Zdjęcia

1985 - Warszawa, pętla Wiatraczna. Druga pętla autobusowa przy rondzie Wiatraczna funkcjonowała w latach 1985-1989. Znajdowała się przy Uniwersamie Grochów, od strony alei Stanów Zjednoczonych. Startowały z niej linie: 186 (WIATRACZNA - MARYSIN), 188 (WIATRACZNA - KOROTYŃSKIEGO), 196 (WIATRACZNA - PLAC ZAWISZY) i pierwsza "pięćsetka" w Warszawie - 501 (WIATRACZNA - PLAC DEFILAD). Obecnie w tym miejcu stoi budynek mieszkalny. Źródło: Tygodnik "Stolica".
Autor: zadzior

Komentarze: 4

28 lutego 1995 - Warszawa, ul. Kinowa. Buraczkowe 158 mija się z fiatem ritmo pierwszej generacji i zmierza w kierunku Przyczółka Grochowskiego. Z naprzeciwka zmierza ku nam sześciobieg 2631 (sądząc po unikalnym przyozdobieniu przedniej ściany).
Autor: straszny
newserlimitercenzoredytorgoddriver
Komentarze: 6

10 maja 1995 - Warszawa, rondo Waszyngtona. Przedstawiciel rocznika `84 w gustownym buraczkowym malowaniu rodem z lubelskich zakładów remontowych. Rok później ta seria była już poważnie przetrzebiona za sprawą dostawy automatów serii 55xx.
Autor: straszny
newserlimitercenzoredytorgoddriver
1995 - Warszawa, pętla Gocław. Druga odsłona linii 501 istniała w latach 1990-1999 i łączyła Śródmieście z osiedlem Gocław. W czerwcu 1999 roku linię uzwyklono i nadano jej nowy numer - 151. Przy okazji warto dodać, że widoczny na zdjęciu wóz został uchwycony 10 lat wcześniej podczas obsługi poprzedniego wcielenia linii 501 (zdjęcie). Foto: Jacek Gogół, zbiory: P. B. Jezierski.
Autor: zadzior

Komentarze: 2

28 lutego 1996 - Warszawa, ul. Grochowska. 2621 na koniec życia otrzymał jeszcze nową powłokę lakierniczą co zapewne pomogło przedłużyć mu karierę o jakiś rok.
Autor: Nodzyk


Fotogaleria Transportowa

Autobusy KMKM
Państwa:
Producenci:

Statystyki użytkownika:
Online: