Login: Hasło:
Zapamiętaj mnie
Zapomniałeś hasła lub nie działa?
Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.

Akceptuj Odrzuć Pokaż mi więcej informacji

Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się


Ikarus 280.26 #2951

Detale

NazwaIkarus 280.26
(Ikarus) (Rába D2156HM6U 141kW/192HP 10350cm3) (Csepel ASH-75-2(5)) 35-160 [4-4-4-4] (1981-1990)
VIN280.26.2066.85
Numer zabudowy
Wyprodukowany1985
Zezłomowany1998
Właściciele
19851994MZK Warszawa
19941998MZA Warszawa
Numery rejestracyjne
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Tablice rejestracyjne
19851995WAB 666C
19951998WUD 5688
Numery taborowe
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Numery taborowe
198519942951 / MZK Warszawa
199419982951 / MZA Warszawa
Inne informacje
2951-II

Zdjęcia

15 stycznia 1996 - Warszawa, ul. Władysława Andersa (do niedawna: Marcelego Nowotki). Ikarus na tle socrealistycznych bloków osiedla Muranów - jednego z pierwszych całościowych założeń architektoniczno-urbanistycznych w odbudowywanej po zniszczeniach wojennych Warszawie, wzniesionego na zgliszczach zniszczonej doszczętnie dzielnycy żydowskiej: Muranowa, zwanego także Dzielnicą Północną. Foto: P. B. Jezierski
Autor: zadzior

10 marca 1996 - Warszawa, pętla Wilanów. Wiosenne słońce przygrzewa dodając ikarusowi motywacji do wykonania kolejnego 80-minutowego kursu z Wilanowa na Bemowo.
Autor: Nodzyk

lipiec 1996 - Warszawa, plac Konstytucji. Tak wyglądał centralny punkt MDM-u przed remontem. Swoją drogą, to szkoda, że zdjęcia nie dokumentują zapachu, bo ten był niepowtarzalny w tym miejscu. ;>
Autor: Słavczo

Komentarze: 1

1 listopada 1996 - Warszawa, rondo Waszyngtona. W 1996 roku liniom cmentarnym po raz pierwszy nadano numery. Zakres 200-299 służył wówczas liniom zastępczym i specjalnym. Końcówki numerów z założenia miały odpowiadać trasom jakoś zbliżonym do linii cmentarnej np. 269 jechało kawałek jak 169, a 225 jak tramwaj 25. Kilka linii jednak pomysłodawcom z niczym się nie skojarzyło, więc nadano im końcówki linii wówczas nieistniejących (251, 263, 290).
Autor: straszny
newserlimitercenzoredytorgoddriver
Komentarze: 8


Fotogaleria Transportowa

Autobusy KMKM
Państwa:
Producenci:

Statystyki użytkownika:
Online: