Login: Hasło:
Zapamiętaj mnie
Zapomniałeś hasła lub nie działa?
Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.

Akceptuj Odrzuć Pokaż mi więcej informacji

Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się


Ikarus 280.46 #2142

Detale

NazwaIkarus 280.46
(Ikarus) (Rába D2156HM6U 141kW/192HP 10350cm3) (Praga 2M70(2)) [2-2-2-2]
VIN280.46.3882.86
Numer zabudowy
Wyprodukowany1986
Zezłomowany1998
Modernizacje
?Ikarus 280.26
(MZK Warszawa) (Rába D2156HM6U 141kW/192HP 10350cm3) (Csepel ASH-75-2(5)) 35-160 [2-2-2-2]
Właściciele
19861994MZK Warszawa
19941998MZA Warszawa
Numery rejestracyjne
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Tablice rejestracyjne
19861995WAB 823K
19951998WIA 8430
Numery taborowe
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Numery taborowe
198619942142 / MZK Warszawa
199419982142 / MZA Warszawa
Inne informacje
2142-II [R7]

Zdjęcia

marzec 1995 - Warszawa, ul. Wałbrzyska. 515 rusza z uruchomionego dopiero co przystanku nad przyszłą stacją metra Służew. Raczej nie zdąży wrzucić piątki, bo już za 150 metrów zatrzyma się na przystanku Wróbla 01.
Autor: Nodzyk

maj 1997 - Warszawa, ul. Cynamonowa. Maj 1997 a szaro, buro, po prostu nijak. Taka polska rzeczywistość okresu transformacji. Zdezelowany autobus, zdezelowany duży Fiat, Nysa za Ikarem też zapewne była zdezelowana. Nadzieją napawa zadbany Baleron. Ikarus był za nowości wyposażony był w skrzynie Praha M70 która nie przeżyła eksploatacji w MZK Warszawa.
Autor: Kelly
newser
Komentarze: 2


Fotogaleria Transportowa

Autobusy KMKM
Państwa:
Producenci:

Statystyki użytkownika:
Online: