Login: Hasło:
Zapamiętaj mnie
Zapomniałeś hasła lub nie działa?
Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.

Akceptuj Odrzuć Pokaż mi więcej informacji

Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się


Ikarus 280.46 #2143

Detale

NazwaIkarus 280.46
(Ikarus) (Rába D2156HM6U 141kW/192HP 10350cm3) (Praga 2M70(2)) [2-2-2-2]
VIN280.46.3880.86
Numer zabudowy
Wyprodukowany1986
Zezłomowany1999
Modernizacje
?Ikarus 280.26
(MZK Warszawa) (Rába D2156HM6U 141kW/192HP 10350cm3) (Csepel ASH-75-2(5)) 35-160 [2-2-2-2]
Właściciele
19861994MZK Warszawa
19941999MZA Warszawa
Numery rejestracyjne
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Tablice rejestracyjne
19861995WAB 824K
19951999WIA 6953
Numery taborowe
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Numery taborowe
198619942143 / MZK Warszawa
199419992143 / MZA Warszawa
Inne informacje
2143-II [R7]

Zdjęcia

czerwiec 1997 - Warszawa, ul. Nowy Świat. Dzyń, zamykamy i jedziemy! To już ostatnie chwile roku szkolnego, za moment linia 495 zjedzie na dwa miesiące do zajezdni. Do 1999 pełniła funkcję wspomagającą w szczycie dla linii 195, niegdyś po całej długości, od 1995 od stacji Politechnika. Obsługiwana przez 9 brygad, 2 z Inflanckiej, 7 z Woronicza. Ikar za nowości wyposażony był w skrzynie Praha M70 która nie przeżyła eksploatacji w MZK Warszawa.
Autor: Kelly
newser

Fotogaleria Transportowa

Autobusy KMKM
Państwa:
Producenci:

Statystyki użytkownika:
Online: