Login: Hasło:
Zapamiętaj mnie
Zapomniałeś hasła lub nie działa?
Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.

Akceptuj Odrzuć Pokaż mi więcej informacji

Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się


Ikarus 280.46 #2118

Detale

NazwaIkarus 280.46
(Ikarus) (Rába D2156HM6U 141kW/192HP 10350cm3) (Praga 2M70(2)) [2-2-2-2]
VIN280.46.3528.83
Numer zabudowy
Wyprodukowany1983
Zezłomowany1998
Modernizacje
?Ikarus 280.26
(MZK Warszawa) (Rába D2156HM6U 141kW/192HP 10350cm3) (Csepel ASH-75-2(5)) 35-160 [2-2-2-2]
Właściciele
19841994MZK Warszawa
19941998MZA Warszawa
Numery rejestracyjne
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Tablice rejestracyjne
19841995WAB 313C
19951998WIA 8427
Numery taborowe
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Numery taborowe
198419942118 / MZK Warszawa
199419982118 / MZA Warszawa
Inne informacje
2118-II [R7]

Zdjęcia

czerwiec 1997 - Warszawa, pętla Natolin Płn. Jedyny przegub w MZK Warszawa z 1983r, pierwszy automat wyposażony w Praha M70. Wszedł w miejsce po skasowanym wozie z 1979 który poległ w wyniku kolizji ze Starem dźwigiem przy Pomniku Lotnika. Musiał robić mało kilometrów ponieważ pierwszy i jedyny remont miał w 1994, po 11 latach co wówczas było niespotykane. Sufity były jeszcze malowane olejną więc w 1997 farba schodziła płatami, a spod niej wyłaniała się niebieska faktura kształtu zbliżonego do serii 54. Skasowany niecały rok później od wykonania zdjęcia, w 1998r. Żwawo się zbierał na tym 503.
Autor: Kelly
newser

Fotogaleria Transportowa

Autobusy KMKM
Państwa:
Producenci:

Statystyki użytkownika:
Online: