Login: Hasło:
Zapamiętaj mnie
Zapomniałeś hasła lub nie działa?
Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.

Akceptuj Odrzuć Pokaż mi więcej informacji

Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się


Tatra KT4D #309

Detale

NazwaTatra KT4D
(Tatra) /Tatra KT4 (4xČKD TE 022 H 40kW/54HP) 34-141 [2-2/2-2] (1974-1990)
VIN170963
Numer zabudowy
Wyprodukowany1981
Zezłomowany
Modernizacje
1993Tatra KT4DM
(RAW) /ČKD Tatra KT4 (4xČKD TE 022H 40kW/54HP )-100 [2-2/2-2] (1992-1995)
2001Tatra KT4DMC
(GVB Gera) /ČKD Tatra KT4 (4xČKD TE 022H 40kW/54HP )-100 [2-2/2-2] (1998-2005)
Właściciele
1981GVB Gera
Numery taborowe
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Numery taborowe
1981309 / GVB Gera
Inne informacje
KT4DMC: TV Progress (Cegelec)

Zdjęcia

3 stycznia 2023 - Geran, Nürnberger Straße; hier als zweiter Wagen im Verband 303+309.
Autor: wonneberger1.1

9 czerwca 2023 - Gera, Tinzer Straße (3). Położona w Turyngii stutysięczna Gera to niewątpliwie jeden z przykładów bardzo dobrej organizacji transportu publicznego, a przy tym także i raj dla miłośników wagonów typu KT4D.

Szkielet komunikacji miejskiej w tym mieście stanowią dwie linie tramwajowe:
- 1, kursująca w zasadniczym rozkładzie jazdy co 15 minut w dni robocze (teoretycznie w całości niskopodłogowa, chociaż w czasie mojego pobytu zdarzyła się "promocja")
- 3, kursująca co 5 minut w szczycie i co 7,5 minuty w międzyszczycie. W szczycie niemal gwarantowany jest skład katówek co 10 minut, czyli na co drugim kursie.

Obie linie krzyżują się w centrum na dużym węźle przesiadkowym, obejmującym także autobusy. Oczywiście wszystko zsynchronizowane rozkładowo. Całość sieci tramwajowej uzupełnia linia dowozowa do dworca Zwötzen (nr 2), kursująca co pół godziny.

Autor: Marcin Ciszewski
cenzor

Fotogaleria Transportowa

Autobusy KMKM
Państwa:
Producenci:

Statystyki użytkownika:
Online: