Login: Hasło:
Zapamiętaj mnie
Zapomniałeś hasła lub nie działa?
Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.

Akceptuj Odrzuć Pokaż mi więcej informacji

Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się


ЛАЗ E183D1 #110

Detale

NazwaЛАЗ E183D1
(ЛАЗ) ЛАЗ 183/ЛАЗ СітіЛАЗ (Електротяжмаш ЕД-139АУ2 140kW/190HP) 30-100 [2-2-2] (2005-2010)
VINY8AE183D180000118
Numer zabudowy
Wyprodukowany2008
Zezłomowany
Właściciele
2008ЛЕТ Львів
Numery taborowe
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Numery taborowe
2008110 / ЛЕТ Львів
Inne informacje
https://transphoto.org/vehicle/44765/

Zdjęcia

27 stycznia 2009 - Lwów, ul. Warszawska. Zgodnie z prawami Murphy'ego, założenie tele zaowocowało kawalkadą aut z przeciwnej strony, która to kawalkada wymusiła taki desperacki kadr. Aby trochę ukryć knotowatość, zapodam ciekawostkę - w tym lazie, zamiast tandetnych plastikowych siedzeń, zamontowano przaśne siedziska ze starszego modelu 52522.
Autor: JacekM
newsercenzoredytor
Komentarze: 5

1 czerwca 2010 - Lwów, prospekt Czornowola. MPK Lublin otworzyło dzisiaj koperty z ofertami producentów startujących w przetargu na 30 fabrycznie nowych trolejbusów. Najkorzystniejszą ofertę przedstawił ukraiński LAZ wyceniając 30 sztuk E183 na 34 miliony złotych. Cenowo zostawił całą konkurencję daleko w tyle, gdyż Solaris zażyczył sobie ponad 43 miliony złotych. A że w 70 proc. o zakupie pojazdów będzie decydowała ich cena, to LAZ ma duże szanse by przetarg wygrać. Pojawiają się jednak wątpliwości, gdyż jeszcze dwa tygodnie temu nikt na Ukrainie nie wiedział o LAZie z napędem asynchronicznym, a taki był wymóg przetargu. Jeździłem różnymi neo LAZami i uważam, że za tak niewielkie pieniądze to dobry sprzęt i to właśnie LAZowi będę kibicował. Tak wiem, że knot, ale czymś konkretnym musiałem zilustrować tę nowinę.
Autor: 16v

Komentarze: 21

10 czerwca 2011 - Lwów, zajezdnia trolejbusowa. Już raz podjęto próbę wymiany lwowskiego taboru trolejbusowego - w latach 2006-2008 zakupiono nowoczesne, niskopodłogowe trolejbusy ŁAZ E183. Niestety później sytuacja finansowa pogorszyła się i zabrakło środków na eksploatację wozów. Większość trolejbusów tego typu w latach 2019-2021 została odstawiona z eksploatacji w wyniku dostaw nowych Elektronów. 110 został odstawiony rok temu, w lutym 2020 r.
Autor: Jacek Pudło
edytor
29 grudnia 2011 - Lwów, pętla Gryczenki. "13" to mocna linia łącząca centrum z ogromnymi osiedlami na północy miasta. Trolejbusy w szczycie kursują z interwałem rzędu kilku minut. Dokładny rozkład znają tylko kierowcy (odjazdy z pętli mają wypisane ręcznie na kartce w kabinie). Na przystankach można znaleźć informację jedynie o częstotliwości kursów w danych godzinach oraz pierwszy i ostatni odjazd.
Autor: 16v

Komentarze: 1

1 stycznia 2012 - Lwów, pętla Gryczenki. W #110 pierwszy raz we Lwowie spotkałem się z zapowiedzią przystanków. Zapowiedzi były ciche i niewyraźne jednak inicjatywa się liczy.
Autor: 16v

17 marca 2012 - Lwów, Prospekt Czornowola.
Autor: 16v


Fotogaleria Transportowa

Autobusy KMKM
Państwa:

Maintenance Break

Man on the way/


In order to ensure an uninterrupted service environment, We are carrying out maintenance operations on its online services, including some changes, updates and service functions! We aim to minimize any disturbances resulting from the maintenance. Please check back here soon!

We look forward to your next check-in!