Login: Hasło:
Zapamiętaj mnie
Zapomniałeś hasła lub nie działa?
Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.

Akceptuj Odrzuć Pokaż mi więcej informacji

Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się


Neoplan N4020 #2205

Detale

NazwaNeoplan N4020
(Neoplan) Neoplan N4020/Neoplan N40xx (MAN D0826LUH13 191kW/260HP 6871cm3 E2) (ZF 5HP500(5)) 40-149 [2-2-2] (1996-1999)
VINSU9340201VBPN1042
Numer zabudowy
Wyprodukowany1997
Zezłomowany2011
Właściciele
19972011MPK Lublin
Numery rejestracyjne
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Tablice rejestracyjne
19972011LBH 1679
Numery taborowe
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Numery taborowe
199720112205 / MPK Lublin
Inne informacje
1997-04-03
2011-10-17

Zdjęcia

20 maja 1997 - Lublin, Węglin, pętla. Dziwne, ale nie miał jeszcze zdjęcia od strony drzwi. (Przepraszam, że nie wyniosłem tego kosza, ale nie chciałem wchodzić w kompetencje odpowiednich służb).
Autor: Tomasz Flaga

Komentarze: 4

1 kwietnia 2004 - Lublin, ul. Zana. Piękne wiosenne popołudnie i Neoplanik na tle drzewek na przystanku Brzeskiej 01
Autor: Łukasz Piotrowski

23 lipca 2004 - Lublin, zajezdnia trolejbusowa Helenów. Kilkuletnie wozy, obecnie już dawno skasowane. Zajezdnia Helenów miała burzliwą historię. Zbudowana w latach 1957-1963 szybko okazała się za mała i przeciążona. Rozbudowywano ją aż do lat 80., kiedy otwarto długo oczekiwaną zajezdnię Majdan Tatarski. Rozluźnienie dla zakładu przyniosła dopiero likwidacja linii podmiejskich ok. 1990 r. Na Helenowie pozostał zakład naprawczy zajmujący się "grubymi" awariami i naprawami głównymi.
Autor: Jacek Pudło
edytor
28 stycznia 2005 - Lublin; al. Racławickie.
Autor: Olo

26 czerwca 2005 - Lublin, ul. Armii Krajowej. Projekt osiedla Czuby był gotowy już w 1976 r. Zakładano budowę rozległych osiedli szerokich arterii i oddzielenie ruchu samochodowego od pieszego. Piesi mieli mieć oddzielne ciągi i kładki, wzdłuż głównych ulic nie było chodników. Na blokach widoczne jeszcze gołe płyty systemu W-70 osiedla zbudowanego w latach 80. (na horyzoncie pierwsze wieżowce OWT z początku lat 70.) Realia zweryfikowały część założeń. W ostatnie 15 lat wzdłuż ulic powstały chodniki i ścieżki rowerowe. Na tej ulicy zbudowano też sieć trolejbusową. Linia 26 w 2020 r. nadal jest autobusowa, choć dużą część trasy pokonuje pod siecią.
Autor: Jacek Pudło
edytor
12 sierpnia 2005 - Lublin- aleja Kraśnicka. (10). Neoś za chwile dotrze na petle Węglin. Ogólnie to mi sie w Lublinie podobało, niestety tabor pozostawia wiele do życzenia :(
Autor: Mateusz

Komentarze: 9

4 maja 2006 - Lublin, ul. Rapackiego. Na koniec jeszcze jeden wiosenny motyw. Śmiesznie wychodzi zdjęcie na f/20 :)
Autor: Bogumił Kadryll

Komentarze: 6

22 czerwca 2006 - Lublin, ul Filaretów. Głupotą jest naklejanie reklam na świeżo pomalowany autobus, który stracił wcześniejszy lakier z powodu zdejmowania- właśnie reklamy...
Autor: Dyzma

Komentarze: 2

11 lutego 2008 - Lublin, ul. Dolna 3 Maja. Z góry.
Autor: Jacek Pudło
edytor
23 lipca 2008 - Lublin, ul. Krężnicka. Klimat okolicy tworzy zabudowa o charakterze małomiasteczkowym i wiejskim, wysokie topole, nierówna droga z szarym asfaltem i niewidoczne tu pola. Ósemka to taka specyficzna linia. Autobusy nie kursowały wówczas zbyt często, ale były to wozy wielkopojemne, gdyż występowały niezabieralne kursy.
Autor: Jacek Pudło
edytor
29 października 2009 - Lublin, pętla Mełgiewska FS
Autor: P_B

4 czerwca 2011 - Lublin, ul. Krężnicka. Neoplan na 8 - plus dla MPK.
Autor: P_B

Komentarze: 4


Fotogaleria Transportowa

Autobusy KMKM
Państwa:
Producenci:

Statystyki użytkownika:
Online: