Login: Hasło:
Zapamiętaj mnie
Zapomniałeś hasła lub nie działa?
Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.

Akceptuj Odrzuć Pokaż mi więcej informacji

Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się


Hansa GT4c #3474

Detale

NazwaHansa GT4c
(Hansa) Hansa GT 4/Hansa Kurzgelenkwagen (4xAEG /SSW GBM 401 R 60kW/82HP ) 41-151 [2-1/1-2] (1959-1968)
VIN
Numer zabudowy
Wyprodukowany1967
Zezłomowany
Właściciele
19671997BSAG Bremen
1997STPT Timişoara
Numery rejestracyjne
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Tablice rejestracyjne
200500964
Numery taborowe
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Numery taborowe
19671992474 / BSAG Bremen
199219973474 / BSAG Bremen
19973474 / STPT Timişoara

Zdjęcia

1984 - Bremen, Domshof
Autor: hinerkduetz
edytorhalfdriverProfesional
1985 - Bremen, BSAG Betriebshof Neue-Vahr; die grünen Sitze mit Hochlehne wurden nur im Triebwagen 474 eingebaut!
Autor: hinerkduetz
edytorhalfdriverProfesional
1991 - Bremen, Domsheide (mit Beiwagen 644); das einzige Gespann aus Bremer Triebwagen und Bremerhavener Beiwagen was die meiste Zeit zusammen lief!
Autor: hinerkduetz
edytorhalfdriverProfesional
1993 - Bremen, Kurt-Huber-Straße (mit Beiwagen 3644); nach Ablauf des Werbevertrags mit der Brauerei, bekam der Triebwagen eine BSAG Eigenwerbung!
Autor: hinerkduetz
edytorhalfdriverProfesional
17 czerwca 1998 - Temeswar, Straße der Verkündung (mit Bw 3632)
Autor: hinerkduetz
edytorhalfdriverProfesional
11 czerwca 2004 - Timisoara, ulice Stefan cel Mare. Niebieskie markizy to Fabrica de Bere - piwo prosto z linii produkcyjnej :)
Autor: tomek_s

Komentarze: 1

3 lutego 2006 - Timisoara, the end of line 2 at Gara de Est (East Railwaystation).
Autor: FromTimisoara

12 lipca 2006 - Timisoara, tram #3474 in Dambovita depot.
Autor: FromTimisoara

12 września 2009 - Timisoara, Bulevardul Revolutiei din 1989. Bremeńskie serdelki to całkiem sympatyczne wagony. Zastanawialiśmy się trochę, po co zostawiono w nich barierki w drzwiach, które były otwierane przez wysiadających. Tu wsiadać można wszystkimi drzwiami, stąd barierki trochę przeszkadzały. Przyczyna była prosta - aby otworzyć drzwi od wewnątrz trzeba tą barierkę pchnąć. Żadnych przycisków się tam nie uświadczy.
Autor: NadzórRuchu

23 sierpnia 2018 - Timisoara, Strada Doctor Iosif Nemoianu
Autor: Paweł Aniśkowicz


Fotogaleria Transportowa

Autobusy KMKM
Państwa:
Producenci:

Statystyki użytkownika:
Online: