Login: Hasło:
Zapamiętaj mnie
Zapomniałeś hasła lub nie działa?
Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.

Akceptuj Odrzuć Pokaż mi więcej informacji

Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się


Ikarus 280.26 #2682

Detale

NazwaIkarus 280.26
(Ikarus) (Rába D2156HM6U 141kW/192HP 10350cm3) (Csepel ASH-75-2(5)) 35-160 [4-4-4-4] (1981-1990)
VIN280.26.1042.89
Numer zabudowy
Wyprodukowany1989
Zezłomowany2006
Właściciele
19891994MZK Warszawa
19942006MZA Warszawa
Numery rejestracyjne
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Tablice rejestracyjne
19891995WAB 340P
19952002WUD 9869
20022006WI 61590
Numery taborowe
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Numery taborowe
198919942682 / MZK Warszawa
199419972682 / MZA Warszawa
199720062050 / MZA Warszawa
Inne informacje
2682-II [R11]

2050-III [R7]

Zdjęcia

kwiecień 1991 - Nowa Wieś, pętla Helenówek. Na początku 1991 roku przez kilka tygodni wewnętrzna pruszkowska linia 714 nosiła numer 251 - wiązało się z to z niższą miejską taryfą. W tym miernym zdjęciu jest jeszcze jedna ciekawostka - znak czasu: naklejka przypominająca o ryzyku zarażenia chorobą AIDS.
Autor: Nodzyk

sierpień 1997 - Warszawa, pętla Szczęśliwice. Dumny właściciel przegubowego Ikarusa na portrecie, będącym zarazem pożegnaniem z bajką. Za moment ów jegomość, zwany przez zakładowy półświatek Dzieciorobem, porzuci zacnego Ikara, którym jeździł od nowości, zapisując się w pamięci jako ten jeżdżący na stałe na eksterytorialnej linii podmiejskiej 714/251 Pruszków - Ożarów, i przesiądzie się na nowego, nowoczesnego Neoplana 6712 którym pojeździ jeszcze ok 10 lat do emerytury. Urażony, odrzucony Ikar zostanie z kolei przerzucony na Woronicza, by jako 2050 dożyć roku 2006.
Autor: Kelly
newser
5 maja 2000 - Warszawa, pętla Natolin Płn. Pierwszą obsadę znamy z pięknego zdjęcia Miloša Drbala. Ten egzemplarz skasowano w `87 i zastąpiono Inflantem 2768 również z 1979, który okazał się na tyle trwały że wytrzymał do 1992. Przez kolejne 5 lat numeru nie było aż w efekcie tworzenia wzorcowej zajezdni na Kleszczowej (miejsce na śmiech) w ramach wymiany za automaty na Woronicza trafiły trzy lewary, z których dwa z `89r. 2682 i 2733 dostały kolejne numery 2050 i 2051, a złom 3211 z `86 został złomem 2057 (to był naprawdę gruz z wyjącym silnikiem). 2682 był Ikarem znanym z tego, ze na stałe jeździł 714/251 czyli eksterytorialną linię podmiejską Pruszków-Os. Staszica- Ożarów. Wozem jeździł od nowości tzw. Dzieciorób, który w zamian za zabranego Ikara dostał nowego 6712. Sam wózek wytrzymał najdłużej z nich, pod koniec istnienia będąc topornym złomem.
Autor: Kelly
newser
7 kwietnia 2004 - Złotokłos, pętla.
Autor: mzk804
newsercenzoredytor
Komentarze: 1

12 sierpnia 2005 - Warszawa, pętla "WYCZÓŁKI 01".
Autor: przejk

12 sierpnia 2005 - Warszawa, ul. Wyczółki.
Autor: przejk

2 października 2005 - Warszawa, ul. Chodecka. "Woronicza" weekendowo - kiedyś.
Autor: ZaciszaniN


Fotogaleria Transportowa

Autobusy KMKM
Państwa:
Producenci:

Statystyki użytkownika:
Online: