Login: Hasło:
Zapamiętaj mnie
Zapomniałeś hasła lub nie działa?
Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.

Akceptuj Odrzuć Pokaż mi więcej informacji

Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się


Ikarus 280.26 #2101

Detale

NazwaIkarus 280.26
(Ikarus) (Rába D2156HM6U 141kW/192HP 10350cm3) (Csepel ASH-75-2(5)) 35-160 [4-4-4-4] (1981-1990)
VIN280.26.3204.87
Numer zabudowy
Wyprodukowany1987
Zezłomowany2007
Właściciele
19871994MZK Warszawa
19942007MZA Warszawa
Numery rejestracyjne
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Tablice rejestracyjne
19872002WAB 041P
20022007WI 64493
Numery taborowe
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Numery taborowe
198719942101 / MZK Warszawa
199420072101 / MZA Warszawa
Inne informacje
2101-II

Zdjęcia

31 maja 1992 - Warszawa, ul. Findera (obecnie Pileckiego). Ostatnie chwile linii U. Od jutra zastąpi ją nowa linia 514. Przy okazji osiedla Imielin i Na Skraju podzielą się tandemem U i 505. Imielin dostał 505 które pojechało na skróty Dereniową (bez ucha przez Cynamonową), a Na Skraju dostało 514, które pojechało Cynamonową do Natolina.
Autor: Kelly
newser
31 października 1993 - Warszawa, ul. Słomińskiego. W 1993 roku Wszystkich Świętych wypadało w poniedziałek. Już w niedzielę 31.10 uruchomiono więc 10 dodatkowych linii autobusowych i jedną tramwajową (40). Linie autobusowe nie posiadały numerów, a jedynie proste tabliczki z trasą. Opłata za przejazd wynosiła 8000 zł (dwukrotność zwykłej ceny), nie honorowano biletów miesięcznych, a do biletów ulgowych uprawnieni byli tylko studenci i kombatanci.
Autor: straszny
newserlimitercenzoredytorgoddriver
Komentarze: 5

10 czerwca 1998 - Warszawa, ul. Opieńki. Padliniasty Ikar przywiózł starych dziadów do Parku Kultury na relaks i po oligocenkę.
Autor: Kelly
newser
23 marca 2000 - Warszawa, pętla Wilanowska. Padliniasty Ikar nie przeczuwa, że zostanie niebawem wysłany na odbudowę, której wykonywanie wznowione zostało potrzebą chwili. Kolejna naprawa spowoduje że pojeździ jeszcze do 2007r. Za sterami kierowca Sławek O, można go jeszcze spotkać w 8523
Autor: Kelly
newser
Komentarze: 1

19 stycznia 2001 - Warszawa, ul. Woronicza. Ikar po odbudowie wyjeżdża na E-3. Woronicza weszła na tą nietypową dla siebie linię w 09.1999 przejmując obsługę od Redutowej. Brygady rano zaczynały z Bródna, a po południu tam kończyły więc wyjeżdżały/zjeżdżały jako 524. Włączenie na Centralny realizowane było na pusto.
Autor: Kelly
newser
25 sierpnia 2005 - Warszawa, Ursus-Niedźwiadek. Ikarus wyjeżdża z pętli na ul. Keniga.
Autor: madve
edytor
25 sierpnia 2005 - Warszawa, Aleje Jerozolimskie. Kraniec Stolicy ... Ikarus już ponownie w Warszawie, 200 m wcześniej jest Opacz-Kolonia.
Autor: przejk

Komentarze: 3

29 października 2005 - Warszawa, ulica Nocznickiego. Ikarus za chwilę skręci w Wólczyńską, która doprowadzi go do Cmentarza Północnego. Normalnie ta ulica jest pusta, cicha i spokojna, po torach obok śmigają tramwaje do Huty, a jedyna linia autobusowa - 712 - pojawia się 1-2 razy na godzinę. W okolicach 1.11 wszystko się zmienia - kursują tędy trzy linie cmentarne i tworzą się duże korki.
Autor: NadzórRuchu

7 grudnia 2005 - Warszawa, ul. Miodowa.
Autor: ZaciszaniN

16 kwietnia 2007 - Warszawa, ul. Bitwy Warszawskiej 1920r. Schyłkowy okres użytkowania tego wozu jako poranny dodatek na linii 186.
Autor: Plesim

24 kwietnia 2007 - Piaseczno, ul. Jana Pawła II. Jak widać, mieszkańcy Piaseczna mają do wyboru kilku przewoźników łączących ich miasto z Warszawą. Przystanek wcześniej kursuje jeszcze PKS.
Autor: mzk804
newsercenzoredytor
6 lipca 2007 - Warszawa, wjazd na pętle Metro Wilanowska.
Autor: Simon


Fotogaleria Transportowa

Autobusy KMKM
Państwa:
Producenci:

Statystyki użytkownika:
Online: