Login: Hasło:
Zapamiętaj mnie
Zapomniałeś hasła lub nie działa?
Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.

Akceptuj Odrzuć Pokaż mi więcej informacji

Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się


Ikarus 280.26 #2146

Detale

NazwaIkarus 280.26
(Ikarus) (Rába D2156HM6U 141kW/192HP 10350cm3) (Csepel ASH-75-2(5)) 35-160 [4-4-4-4] (1981-1990)
VIN280.26.2097.88
Numer zabudowy
Wyprodukowany1988
Zezłomowany2006
Właściciele
19881994MZK Warszawa
19942005MZA Warszawa
Numery rejestracyjne
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Tablice rejestracyjne
19881995WAB 197P
19952002WIA 8436
20022005WI 53077
Numery taborowe
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Numery taborowe
198819942146 / MZK Warszawa
199420052146 / MZA Warszawa
Inne informacje
2146-II

Zdjęcia

sierpień 1997 - Warszawa, ul. Taśmowa. Ikarus na ulicy Taśmowej ściągnięty z bazy lub linii do obsługi awaryjnej za trakcję elektryczną.
Autor: Kelly
newser
Komentarze: 4

marzec 1998 - Warszawa, ul. Sobieskiego. Ikarus po remoncie przypisany był do dziada o ksywie "Kondom" który jeździł nim na dodatkach.
Autor: Kelly
newser
sierpień 2002 - Warszawa, pętla Wilanowska. Ikar świeżo po zakładowej blacharce. Linia 186 powstała w 2001 roku po oddaniu do ruchu ostatniego odcinka północnej obwodnicy centrum Warszawy - Al. Prymasa Tysiąclecia która umożliwiła połączenie drogowe Ochoty z Bielanami i Bródnem. Giga połączenie, jakie zostało stworzone wizjonersko szło dalej, na Mokotów. Początkowo obsługiwane częściowo solówkami, szybko zyskało popyt który wpłynął na zmianę podaży miejsc. Długa trasa do drodze niestety napotykała wiele utrudnień w ruchu, począwszy od rejonu Galerii Mokotów, wiecznie zakorkowanej Marynarskiej czy Sasanki wraz ze Żwirkami, jak i na uruchomionej trasie gdzie punktem zaporowym był nadto obciążony Most Grota-Roweckiego oraz poranny wyjazd z Tarchomina. Wszystko to wpływało na jej regularność. Pomimo zmiany trasy polegającej na przerzuceniu linii ze Żwirki i Wigury na również zakorkowaną Wołoską, w 2009 roku linia została skrócona do Szczęśliwic i poza kilkoma kosmetycznymi korektami trwa w formie niezmienionej do dzisiaj, dalej ciesząc się dużym zainteresowaniem.
Autor: Kelly
newser
Komentarze: 1

24 lutego 2005 - Warszawa, pętla Natolin Północny. Po chwili driver wrócił z ekspedycji i pojechał na zakład.
Autor: mzk804
newsercenzoredytor
12 lipca 2005 - Warszawa, ul. Madalińskiego. NG sprzed 10 lat.
Autor: madve
edytor
Komentarze: 1

14 października 2005 - Warszawa. Pętla Wilanowska
Autor: Piotr_B
Profesional
Komentarze: 1


Fotogaleria Transportowa

Autobusy KMKM
Państwa:
Producenci:

Statystyki użytkownika:
Online: