Login: Hasło:
Zapamiętaj mnie
Zapomniałeś hasła lub nie działa?
Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.

Akceptuj Odrzuć Pokaż mi więcej informacji

Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się


Rathgeber M #892

Detale

NazwaRathgeber M
(Rathgeber) 27-105 [2-2-2] (1956-1959)
VIN
Numer zabudowy
Wyprodukowany1956
Zezłomowany
Właściciele
19561997MVG München
1995?STB București
Numery taborowe
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Numery taborowe
19561970892 / MVG München
197019952416 / MVG München
19952416 / STB București
Inne informacje
__.12.1995 STB
Umbau in Bucuresti zu Atw 2416 (Sprengwagen)

Zdjęcia

sierpień 1990 - München, Hauptbahnhof, August 1990.
Autor: HKN
edytor
26 września 2008 - Bucuresti, Romania – depot/zajezdnia Alexandria. Three generations of Bucuresti trams. 2416 is from a batch of cars that came second-hand from Munchen in Germany. All are now withdrawn from passenger service and those that remain are works cars. Car 131 has chopper control, a central low-floor section and a sexy new body shell, but is really just a rebuilt V3A like 238 on the right. It’s now classed as Type V3A-93-CH-PPC.
Autor: dvigar
edytor
26 września 2008 - Bucuresti, Romania – depot/zajezdnia Alexandria. Even after nearly fifty years in service at Munchen, these distinctive Rathgeber cars were a useful addition to the RATB tramway fleet. They are now all withdrawn, although a few remain as general work equipment. Car 2416 still has its matching trailer (3474) – unusual for works car operations. It also retains all its original German notices inside (or did, until 26 September).
Autor: dvigar
edytor

Fotogaleria Transportowa

Autobusy KMKM
Państwa:
Producenci:

Statystyki użytkownika:
Online: