Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się
Nazwa | Jelcz M11 (Jelcz) (Rába D2156HM6U 141kW/189HP 10350cm3) (Csepel ASH-75-2(5)) 30/100 [2-2-2] (1984-1990) | |
VIN | 0050 | |
Numer zabudowy | ||
Wyprodukowany | 1986 | |
Zezłomowany | 2004 | |
Właściciele | ||
1986 | 1989 | WPKM Zielona Góra |
1989 | 2004 | MZK Żagań |
Numery rejestracyjne | ||
Wprowadzenie do ruchu | Rok wycofania | Tablice rejestracyjne |
1986 | 2000 | ZGB 439H |
2000 | 2004 | FZG A943 |
Numery taborowe | ||
Wprowadzenie do ruchu | Rok wycofania | Numery taborowe |
1986 | 1989 | 429 / WPKM Zielona Góra |
1989 | 1989 | 429 / MZK Żagań |
1989 | 2004 | 15 / MZK Żagań |
Inne informacje | ||
Autobus jeździł w: (1986-1989) WPKM Zielona Góra O/Żagań. (1989-1991) MPK Żagań. (1991-2003) MZK Żagań. (2003-2004) MZK Sp. z o.o. Żagań. (03.04.1986) Przyjęty na stan WPKM jako Jelcz/IK M-11. Przybył z: JZS Jelcz-Laskowice. Numer silnika: 100286/224. (05.04.1986) Data pierwszej rejestracji. Przydział: (1986-1989) O/Żagań. (30.06.1989) Przekazany do: MPK Żagań. Przekształcenie O/Żagań w MPK Żagań. (1994) Zmiana silnika na o numerze: 100887/964 od Jelcza: 22. (1994) NG prawdopodobnie w MZK Żagań. Zmiana koloru: 05.07.1994. (1996) Zmiana silnika na o numerze: 100286/169 od Jelcza: 11. (1997) Zmiana silnika na o numerze: 100286144 od Jelcza: 13. (06.05.1997) Zmiana koloru. (08.2004) Ostatni raz widziany. Jasno-zielony. (28.10.2004) Wyrejestrowanie pojazdu. Przyczyna wyrejestrowania: Złomowanie |