Login: Hasło:
Zapamiętaj mnie
Zapomniałeś hasła lub nie działa?
Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.

Akceptuj Odrzuć Pokaż mi więcej informacji

Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się


Mercedes-Benz O530 Irvine #7855

Detale

NazwaMercedes-Benz O530 Irvine
(Mercedes-Benz) Mercedes-Benz 628/Mercedes-Benz O530 Irvine [1-2-2-0] (1999-2000)
VINWEB62800213094300
Numer zabudowy
Wyprodukowany1999
Zezłomowany
Właściciele
19992015Üstra Hannover
20152016Albatros Mojusz
2016Trans Katrina Ostrowiec Świętokrzyski
Numery rejestracyjne
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Tablice rejestracyjne
19992015H-SX 855
2016GKA 08378
Numery taborowe
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Numery taborowe
199920157855 / Üstra Hannover
Inne informacje
Data pierwszej rejestracji: 13.12.1999
Data pierwszej rejestracji w Polsce: 24.02.2016

Zdjęcia

13 września 2019 - Ostrowiec Świętokrzyski, ulica Polna. Autobus prywatnego przewoźnika (niedotowanego) przed autobusem miejskiego MPK. Ten pierwszy będzie miał zadowalającą ilość pasażerów, zaś drugi odjedzie niemal pusty. Niestety, takie sytuacje są regularne i co gorsza są tolerowane. Rozkłady jazdy układane są tak, że zjeżdżają się dwa autobusy, a później nic. Trasy potrafią się dublować przez długi odcinek miasta - przykładowo, 110 i 2 (obsługiwaną przez Jelcza) nachodzą na siebie aż przez 4,5 km - czyli tak naprawdę połowę miasta. Prywatny przewoźnik na swojej stronie internetowej nie podaje cen biletów, więc ciężko się do tego odnieść. Zdecydowanie jednak wniosek jest taki, że pasażerowie wsiadają do tego, co pierwsze przyjedzie - w tym przypadku nowszej, niskopodłogowej konstrukcji.
Autor: kams

Komentarze: 7

24 września 2019 - Ostrowiec Świętokrzyski, ul. Świętokrzyska.
Autor: Banan
cenzoredytor
Komentarze: 6


Fotogaleria Transportowa

Autobusy KMKM
Państwa:
Producenci:

Statystyki użytkownika:
Online: