Login: Hasło:
Zapamiętaj mnie
Zapomniałeś hasła lub nie działa?
Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.

Akceptuj Odrzuć Pokaż mi więcej informacji

Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się


Ikarus 280.26 #2279

Detale

NazwaIkarus 280.26
(Ikarus) (Rába D2156HM6U 141kW/192HP 10350cm3) (Csepel ASH-75-2(5)) 35-160 [4-4-4-4] (1981-1990)
VIN280.26.4059.87
Numer zabudowy
Wyprodukowany1987
Zezłomowany2007
Właściciele
19871994MZK Warszawa
19942007MZA Warszawa
Numery rejestracyjne
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Tablice rejestracyjne
19871995WAB 101P
19952002WIA 8456
20022007WI 64443
Numery taborowe
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Numery taborowe
198719942279 / MZK Warszawa
199420072279 / MZA Warszawa
Inne informacje
2279-II

Zdjęcia

20 maja 2005 - Warszawa, al. Armii Krajowej.
Autor: madve
edytor
Komentarze: 1

29 października 2005 - Warszawa, pętla Cmentarz Północny Brama Główna. Ikarus stoi na niewielkiej pętli, na codzień używanej przez autobusy. W roku 2005 podjeżdżały tu także wozy linii cmentarnych, co - przy ludziach chodzących dosłownie wszędzie - nie było zbyt łatwe. Teraz cmentarne nie podjeżdżają już tutaj, przystanki dla nich wyznaczone są wzdłuż ulicy Wóycickiego.
Autor: NadzórRuchu

22 marca 2006 - Warszawa, pętla Ursynów Północny. Obok 2036. Dzięki za zwiększony limit ;)
Autor: mzk804
newsercenzoredytor
Komentarze: 5

10 kwietnia 2007 - Warszawa, pętla Nowe Bemowo.
Autor: 8239
edytor
Komentarze: 3

19 maja 2007 - Warszawa, teren zajezdni R-5 Redutowa. W tym rogu zajezdni mieścił się nieoficjalnie kącik kasacyjny, stojące tam dłużej autobusy były z reguły po jakimś czasie transportowane na drugi plac, bądź od razu do huty. Przyszła więc i pora na 2279 i 2248, jedne z gorszych trupów w tamtym czasie.
Autor: Dawid_2248


Fotogaleria Transportowa

Autobusy KMKM
Państwa:
Producenci:

Statystyki użytkownika:
Online: