Login: Hasło:
Zapamiętaj mnie
Zapomniałeś hasła lub nie działa?
Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.

Akceptuj Odrzuć Pokaż mi więcej informacji

Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się


Ikarus 280.26 #2316

Detale

NazwaIkarus 280.26
(Ikarus) (Rába D2156HM6U 141kW/192HP 10350cm3) (ZF 4HP500(4)) 35-160 [2-2-2-2] (1990-1993)
VINPL0081
Numer zabudowy
Wyprodukowany1992
Zezłomowany2008
Właściciele
19931994MZK Warszawa
19942008MZA Warszawa
Numery rejestracyjne
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Tablice rejestracyjne
19931995WAA 654F
19952002WUD 7706
20022008WI 58195
Numery taborowe
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Numery taborowe
199319942316 / MZK Warszawa
199420082316 / MZA Warszawa
Inne informacje
2316-II

Zdjęcia

czerwiec 1994 - Warszawa, plac Trzech Krzyży. Lato 1994 było naprawdę gorące.
Autor: Nodzyk

Komentarze: 3

1 listopada 1994 - Warszawa, plac Bankowy. Zwykle na 516 kursowały solówki (przede wszystkim jelcze), a tutaj Redutowa wysłała karosowanego automata.
Autor: Nodzyk

12 sierpnia 1998 - Warszawa, ul. Emilii Plater. Przedstawiciel serii tzw. "karoserii" dynamicznie pokonuje zalane skrzyżowanie Świętokrzyskiej w Emilii Plater. Wóz był wyposażony w automatyczną skrzynie ZF 5HP500. Linia 105 kursowała wówczas na trasie Dw. Centralny - Chomiczówka.
Autor: Kelly
newser
2 września 1998 - Warszawa, pętla Os. Górczewska. Czerwony automat w starym pudle obsługuję linię 408, wówczas jedną z najdłuższych łączących Jelonki (Os. Górczewska) z Rembertowem.
Autor: Kelly
newser
wrzesień 2000 - Warszawa, plac Wilsona. Słabe już jesienne słońce oświetliło korony drzew... na autobus już go nie starczyło
Autor: zadzior

2000 - Warszawa, Stegny. Jedyny "karosowaniec" na Redutowej i zarazem ostatni 280.26 (choć jednak automat) na tej zajezdni. Foto: Oskar Burda.
Autor: zadzior

Komentarze: 5

2000 - Warszawa, Stegny. Jedyny "karosowaniec" na Redutowej i zarazem ostatni 280.26 (choć jednak automat) na tej zajezdni. Z tyłu czai się "kwadrat" 4494 obsługujący linię 119. Foto: Oskar Burda.
Autor: zadzior

Komentarze: 2

23 marca 2004 - Warszawa, skrzyżowanie ulicy Okopowej i alei Solidarności. Jest to jedno z najbardziej zatłoczonych skrzyżowań, na którym tramwaje skręcają prawie we wszystkie strony. Ikarus też skręca - znajduje się na trasie objazdowej, wprowadzonej na skutek rozbiórki kamienicy przy Żelaznej, która groziła zawaleniem. Obecnie 157 już tędy nie jeździ. Kawałek dalej napotyka jednak na kolejny objazd - autobusy nie mogą bowiem przejeżdżać wiaduktem nad linią średnicową w ulicy Żelaznej.
Autor: NadzórRuchu

Komentarze: 5

30 lipca 2005 - Warszawa, ulica Broniewskiego. Ikarus na linii zastępczej 201 minął właśnie pętlę tramwajową Piaski i tymczasowy przystanek autobusowy. Linia 201 została uruchomiona 30.07 w zastępstwie tramwajów, które przez miesiąc nie będą tędy kursować do Huty. Na Piaskach kończą trasę cztery linie: 2, 22, 29 i 33, a dalej można jechać kursującą co 10 minut 201. Trochę rzadko, jak na zastępstwo trzech linii tramwajowych, no ale cóż. Pierwszego dnia objazdów ludzie byli nieco zdezorientowani: czekali na tramwaj na Piaskach, wsiadali do niego i jechali wprost na pętlę. Tam lekkie zdziwienie i sprint do następnego tramwaju, który wiózł ich ... wprost na pętlę :). Rekordziści zrobili tak 4 kółka zanim poszli do linii zastępczej.
Autor: NadzórRuchu

Komentarze: 1

10 stycznia 2006 - Warszawa, ul. Gwiaździsta - pętla o tej samej nazwie.
Autor: ZaciszaniN

Komentarze: 2

1 lipca 2006 - Warszawa. ul. Okopowa
Autor: Krystian Jacobson
newseredytorgod
Komentarze: 1

4 października 2006 - Warszawa ul.Gwiaździsta
Autor: Piotrek_2274

25 lutego 2007 - Warszawa, ul. Kondratowicza, skręt w ul. Łabiszyńską. Harmonijkowy automat na jedynej wówczas weekendowej brygadzie "Redutowej" na 156. Na uwagę zasługuje obłożenie kursu - teraz nie do pomyślenia. Aktualnie linia kursuje z podobną (ale głowy nie dam sobie uciąć - bo dokładnie nie pamiętam) częstotliwością, a wykorzystanie ma pozostawiające wiele do życzenia.
Autor: ZaciszaniN

Komentarze: 1

18 maja 2007 - Warszawa, wjazd na pętle Chomiczówka.
Autor: mzk804
newsercenzoredytor
24 maja 2007 - Warszawa, ul. Bartnicza. Ostatnie tygodnie funkcjonowania linii obfitowały w liczne "promocje".
Autor: ZaciszaniN

27 września 2007 - Warszawa, pętla Os. Górczewska. To ja też przypomnę coś ikarusowego i redutowego jednocześnie. Harmonijkowość gratis. Niestety, wtedy zdjęcia robiłem prawie wyłącznie na pętlach.
Autor: Daniel_FCB

29 maja 2008 - Warszawa, pętla Os. Górczewska. Ostał się w ostatniej dziesiątce redutowych harmonijek, pewnie z racji automatycznej skrzyni biegów i dość młodego rocznika.
Autor: Dawid_2248

Komentarze: 2

30 lipca 2008 - Warszawa, pętla Wilanów. Automacik z 1993 roku jako dziwadło na 116 :)
Autor: Maybach

Komentarze: 8

15 października 2008 - Warszawa, ul. Wólczyńska. Linii już nie ma, autobusu również. Kilka dni po wykonaniu tego zdjęcia został odstawiony a następnie jeszcze przed końcem ubiegłego roku sprzedany.
Autor: Plesim

Komentarze: 1


Fotogaleria Transportowa

Autobusy KMKM
Państwa:
Producenci:

Statystyki użytkownika:
Online: