Login: Hasło:
Zapamiętaj mnie
Zapomniałeś hasła lub nie działa?
Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.

Akceptuj Odrzuć Pokaż mi więcej informacji

Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się


Volvo B58 / Wiima K200 #L00586

Detale

NazwaVolvo B58 / Wiima K200
(Wiima) Volvo B58/Wiima K100/200/201
VIN6860
Numer zabudowy
Wyprodukowany1976
Zezłomowany2010
Modernizacje
1989Volvo B58-60 / Camo Lissabone
(Camo) Volvo B58/Camo Lissabone [2-2-0, 2-2-1]
Właściciele
19761996STA Helsinki
19962000Korsisaari Nurmijärvi
20002008PPKS Lublin
20082010PKS Wschód Lublin
Numery rejestracyjne
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Tablice rejestracyjne
19762000AHP-711
20002010LU 03201
Numery taborowe
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Numery taborowe
19761990111 / STA Helsinki
19901996144 / STA Helsinki
1996200070 / Korsisaari Nurmijärvi
20002008L00586 / PPKS Lublin
20082010L00586 / PKS Wschód Lublin

Zdjęcia

12 czerwca 2003 - Lublin, al. Kraśnicka. Volvo na linii Lublin-Radawczyk, czyli finezyjnej kompilacji dawnych B i F ;-).
Autor: tarnas

Komentarze: 8

7 czerwca 2005 - Lublin, dworzec PKS.
Autor: piotrekw

Komentarze: 1

7 czerwca 2005 - Lublin, dworzec PKS. Dość dziwna ta deska.
Autor: piotrekw

28 lutego 2006 - Lublin, ul. Nałęczowska. Kiedyś myślałem, że to Wiima.
Autor: Jacek Pudło
edytor
Komentarze: 2

17 października 2006 - Lublin, al. Kraśnicka. Z historii PKS w Lublinie można przytoczyć kilka faktów. Początkowo baza znajdowała się na ul. Przemysłowej. Przy ul. Wieniawskiej natomiast znajdowała się hala warsztatowa, w której naprawiano nadwozia autobusów. W obiekcie znajduje się obecnie market Biedronka. Później, od lat 60. remonty nadwozi prowadzono w LZNS. Zdaje się w podobnym okresie zajezdnia PKS przeniosła się na ul. Hutniczą. Dworzec autobusowy bezpośrednio po wojnie znajdował się za ratuszem, przy ul. Lubartowskiej. Później przeniesiono go na klepisko pod zamek, między ul. Ruską a Tysiąclecia, gdzie trwa do dziś. W taborze PKS początkowo były plandekowce tzn. ciężarówki z demobilu ze skrzyniową zabudową plandeką (to woziło ludzi conajmniej do lat 50.), później Leylandy OPS i LOPS, następnie Stary 52, Skody 706 RO, Sany H-01, Skody 706 RTO, Jelcze 043, Sanosy i inne wynalazki.
Autor: Jacek Pudło
edytor
Komentarze: 5

3 lipca 2010 - Lublin, ul. Hutnicza. Podejrzewam ze nie wyjedzie już na ulice.
Autor: Bogumił Kadryll

Komentarze: 1


Fotogaleria Transportowa

Autobusy KMKM
Państwa:
Producenci:

Statystyki użytkownika:
Online: