Login: Hasło:
Zapamiętaj mnie
Zapomniałeś hasła lub nie działa?
Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.

Akceptuj Odrzuć Pokaż mi więcej informacji

Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się


Tatra T4D #222 325

Detale

NazwaTatra T4D
(Tatra) /Tatra T4 (4xČKD TE 022 40kW/54HP) 26-114 [2-2-2] (1967-1986)
VIN162288
Numer zabudowy
Wyprodukowany1973
Zezłomowany
Modernizacje
1996Tatra T4D-MI
(DVB Dresden) /ČKD Tatra T4 (4xČKD TE 022 40kW/54HP ) 26-114 [2-2-2] (1995-1996)
Właściciele
19732002DVB Dresden
20022020Eltrans Botoşani
Numery rejestracyjne
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Tablice rejestracyjne
20082020BT-336
Numery taborowe
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Numery taborowe
19731996222 325 / DVB Dresden
19962002224 577 / DVB Dresden
2002200839 / Eltrans Botoşani

Zdjęcia

7 września 2009 - Botoszany, wyjazd z pętli Primaverii lub Eminescu - w zależności od tego, czy kierować się informacjami w internecie, czy też tymi na tablicach kierunkowych :) Dojeżdża tu kursująca rzadziej linia 102, dzięki czemu sieć tramwajowa nie jest makabrycznie nudna. Kiedyś było ciekawiej, lecz mimo że historia tramwaju w tym mieście sięga zaledwie 1991 roku, już zdążono co nieco zlikwidować.
Autor: Adam G.
cenzoredytor
Komentarze: 1

7 września 2009 - Botosani, pętla Fabrica de mobila. Po tej malutkiej sieci kursują dwie linie tramwajowe, oznaczone numerami 101 i 102. Obydwie zaczynają trasę na tej zaśmieconej pętli na północnym-zachodzie miasta, obok której znajdują się zakłady przemysłowe. Po dość długim wspólnym odcinku główną ulicą miasta, ich trasa rozdziela się w centrum.
Autor: NadzórRuchu

20 lipca 2018 - Botoșani, Fabrica de mobila
Autor: Lada 2101

11 lipca 2019 - Botoszany, Strada Ion Pilat. Pomimo modernizacji przeprowadzonej w Dreźnie w latach 90. tytułowa Tatra prawie całkowicie zachowała swój pierwotny wygląd - przesuwane okna, pantograf nożycowy i małe miejsce na tablicę kierunkową. Z zewnątrz zmieniły się chyba tylko drzwi.
Autor: Łukasz Łyszczak


Fotogaleria Transportowa

Autobusy KMKM
Państwa:
Producenci:

Statystyki użytkownika:
Online: