Login: Hasło:
Zapamiętaj mnie
Zapomniałeś hasła lub nie działa?
Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.

Akceptuj Odrzuć Pokaż mi więcej informacji

Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się


DAF SB250 / Berkhof Premier AT18 #5216

Detale

NazwaDAF SB250 / Berkhof Premier AT18
(Berkhof (Heerenveen)) DAF SB250/Berkhof (Heerenveen) Premier (1998-2002)
VINXL9124FCEYB088005
Numer zabudowy1052-05
Wyprodukowany2000
Zezłomowany
Właściciele
20002009Connexxion Hilversum
20092012Novio Nijmegen
20122017Hermes Eindhoven
Numery rejestracyjne
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Tablice rejestracyjne
20002017BJ-RB-33
Numery taborowe
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Numery taborowe
200020070216 / Connexxion Hilversum
200720095216 / Connexxion Hilversum
200920125216 / Novio Nijmegen
201220175216 / Hermes Eindhoven

Zdjęcia

5 lipca 2010 - Arnhem (NL), Brabantweg. Po wybudowaniu nowego, sąsiedniego odgałęzienia mieszkańcom tej ulicy dojazd do centrum się nieco pogorszył. Wcześniej mieli trajta co 7,5 min., teraz - dwa razy rzadziej.
Autor: Jarosz
newsercenzoredytor
13 sierpnia 2014 - Arnhem, Marga Klompélaan. W Holandii dużą wagę przykłada się do jakości infrastruktury przystankowej. Mamy tu betonową nawierzchnię przystanku, na chodniku udogodnienia dla osób niewidomych i niedowidzących plus mała architektura w postaci wiaty i ławeczki. Na większości przystanków znajdują się też tablice elektroniczne systemu informacji pasażerskiej. Wszystkie przystanki obowiązują jako na żądanie, co wydatnie skraca czas przejazdu. Wsiadanie do trolejbusu odbywa się wyłącznie przednimi drzwiami, a pasażer ma obowiązek zarejestrować przejazd poprzez przyłożenie karty do czytnika.
Autor: Misiek194
edytor
Komentarze: 2

14 sierpnia 2014 - Arnhem, Willemsplein. Co ciekawe wspomniana firma EL-KW pracująca nad układem napędowym do nowych hessów pozwalającym im pokonywać długie, nawet kilkudziesięciokilometrowe odcinki na bateriach, przygotowane rozwiązania testuje na wycofanych z Arnhem dwóch berkhofach (5210 i 5211). Podobno prototyp trolejbusu ma być zaprezentowany w grudniu bieżącego roku. Podejrzewam, że aparatura może zostać zamontowana już w zmodernizowanej wersji nadwoziowej Hessa znanej choćby z Lucerny.
Autor: Misiek194
edytor
14 sierpnia 2014 - Arnhem, Rosendaalseweg. Niby miasto, a taka cisza i zielono wkoło. Przynajmniej w tym rejonie miasta ruch samochodów jest znikomy. Sporo osób chodzi pieszo lub jedzie rowerem.
Autor: Misiek194
edytor
14 sierpnia 2014 - Arnhem, Middenweg. Jeden z berkhofów, który będzie musiał ustąpić miejsca nowym nabytkom. Wraz z wprowadzeniem kolejnych pięciu Hessów BGT-N1D, z ruchu wycofane zostaną wozy oznaczone numerami 5212-16. Ale że są wciąż w dobrym stanie to kasacja im nie grozi, raczej emerytura w którymś z miast wschodniej Europy.
Autor: Misiek194
edytor

Fotogaleria Transportowa

Autobusy KMKM
Państwa:
Producenci:

Statystyki użytkownika:
Online: