Login: Hasło:
Zapamiętaj mnie
Zapomniałeś hasła lub nie działa?
Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.

Akceptuj Odrzuć Pokaż mi więcej informacji

Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się


Tatra T4D #44

Detale

NazwaTatra T4D
(Tatra) /Tatra T4 (4xČKD TE 022 40kW/54HP) 26-114 [2-2-2] (1967-1986)
VIN167538
Numer zabudowy
Wyprodukowany1978
Zezłomowany
Właściciele
19782002MVB Magdeburg
2002OTL Oradea
Numery rejestracyjne
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Tablice rejestracyjne
2005Oradea-242
Numery taborowe
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Numery taborowe
197820021206 / MVB Magdeburg
2002200433 / OTL Oradea
2004200537 / OTL Oradea
200544 / OTL Oradea

Zdjęcia

20 marca 2004 - Nagyvárad, Őssi.
Autor: settebello

Komentarze: 18

30 sierpnia 2008 - Oradea, kraniec Sinteza. Taki knocik-ciekawostka. Końcowy odcinek linii 1 wiodący do strefy przemysłowej jest poza szczytem obsługiwany wahadłowo po jednym torze przez jeden dwukierunkowy wagon.
Autor: straszny
newserlimitercenzoredytorgoddriver
Komentarze: 1

30 sierpnia 2008 - Oradea, Sos. Borsului. Unikalna Tatra z kabinami po obydwu stronach za chwilę zacznie kurs na ogryzku trasy linii 1 do krańca Sinteza. W godzinach szczytu dojeżdżają tam tramwaje linii 1R i 1N jadące z centrum miasta, w innych porach kończą one trasę tutaj, a po jednym torze kursuje tam ta wyjątkowa Tatra.
Autor: NadzórRuchu

7 października 2008 - Oradea, Romania. The western extension of Line 1, which serves factories where only a limited service is needed outside peak hours, is often operated by solo car 44 which is an unusual Tatra T4, converted for double-ended operation (although there are doors on only one side). This tram normally waits in the loop which marks the normal end of Line 1 operation, then goes on to provide a shuttle service to the far terminus.
Autor: dvigar
edytor
7 października 2008 - Oradea, Romania – Sinteza. The unique, double-ended T4D, used to run an off-peak shuttle service over the western extremity of Line 1. Although there are turning loops at both ends, this one at Sinteza faces the wrong way to turn a tram coming from the west, so this tram reverses in this special siding track. Although there are controls at both ends, there are doors on only one side. Another oddity is that there is another T4 # 44 running in Oradea (there are two 43’s too). Note the two-way pantograph – also the only one in Oradea.
Autor: dvigar
edytor
19 maja 2009 - Oradea - Pod CFR
Autor: HaMa Schmid

2 września 2011 - Oradea, Calea Borșului, pętla Sinteza - kilka kilometrów od granicy z Węgrami. W godzinach szczytu dojeżdżają tu tramwaje głównych linii w mieście - 1R i 1N. Poza szczytem ewentualni pasażerowie muszą zadowolić się taką dwukierunkową Tatrą, jeżdżącą po jednym torze do pętli Pod CFR - dopiero tam można przesiąść się do jadącej do centrum jedynki. Układ siedzeń nie uwzględnia możliwości jazdy w obu kierunkach, więc jadąc w kierunku miasta, siedzi się tyłem.
Autor: Adam G.
cenzoredytor
Komentarze: 1

2 września 2011 - Oradea, Calea Borsului.
Autor: interflug

19 kwietnia 2012 - Oradea, Calea Borsului - Tw 44 an der End-"Haltestelle"
Autor: der_zugchef

9 lipca 2019 - Oradea, pętla Pod CFR. W szczycie zamiast tej nietypowej Tatry do pętli Sinteza dojeżdżają zwykłe tramwaje, a tytułowy wagon odpoczywa odstawiony na ślepym torze po środku pętli.
Autor: Łukasz Łyszczak


Fotogaleria Transportowa

Autobusy KMKM
Państwa:
Producenci:

Statystyki użytkownika:
Online: