Login: Hasło:
Zapamiętaj mnie
Zapomniałeś hasła lub nie działa?
Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.

Akceptuj Odrzuć Pokaż mi więcej informacji

Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się


Tatra KT8D5 #1508

Detale

NazwaTatra KT8D5
(Tatra) /Tatra KT8D5 (8xČKD TE 023 45kW/61HP) 54-283 [2-2/2/2-2] (1986-1991)
VIN178283
Numer zabudowy
Wyprodukowany1989
Zezłomowany
Modernizacje
2011Tatra KT8D5R.N1
(DP Ostrava) /ČKD Tatra KT8D5 (8xČKD TE 026A05 47kW/64HP ) 63-220 [2-2/2/2-2] (2003-2011)
Właściciele
1990DP Ostrava
Numery taborowe
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Numery taborowe
19901508 / DP Ostrava

Zdjęcia

28 sierpnia 2004 - Ostrava, zajezdnia tramwajowa "Křivá".
Autor: jacekso
newsercenzoredytor
15 lipca 2005 - Ostrava, ul. Ruská. "Kachna" KT8D5 1508 dává přednost silnějšímu. Vůz měl původně jít na modernizaci až na podzim tohoto roku, ale z důvodu opakujících se technických problému, šel nakonec o půl roku dříve. Dílny jsou ale plné, tak čeká v rozebraném stavu až se uvolní místo.
Autor: Enterprise

Komentarze: 2

4 października 2007 - Ostrava, Vřesinská.
Autor: Wojciech Liberda

Komentarze: 6

4 października 2007 - Ostrava, Nádražní.
Autor: Wojciech Liberda

29 sierpnia 2008 - Ostrawa, ul. Vyskovicka.
Autor: Paweł Chmielecki

29 sierpnia 2008 - Ostrawa, ul. Ruska.
Autor: karol_12

12 października 2012 - Ostrava, Vítkovická. #1508 był ostatnim wagonem typu KT8D5 w Ostrawie, który został poddany modernizacji polegającej na usunięciu największej zalety tych tramwajów jaką była dwukierunkowość. W tle Dolní oblast Vítkovice, będący obecnie narodowym zabytkiem kultury Republiki Czeskiej.
Autor: Tomasz Paszko
newsercenzortramdriver
12 października 2012 - Ostrava, 28. října. Tatra pokonuje właśnie najbardziej obciążony fragment sieci tramwajowej w Ostravie. W ciągu godziny tym torem potrafi przejechać 61 pociągów! Podstawiając podaż miejsc (a ta nie jest zbyt wysoka ponieważ spora część brygad to solówki) jesteśmy w stanie wyliczyć zdolność przewozową, która wynosi około 10 000 pasażerów/h czyli prawie 1/30 ludności Ostrawy. Wynik imponujący jak na zwykła trasę zakończoną zwykłymi skrzyżowaniami.
Autor: Tomasz Paszko
newsercenzortramdriver
Komentarze: 3

10 lipca 2013 - Ostrava, ul. Vítkovická.
Autor: Witja
edytor
29 marca 2016 - Ostrava, ul. Místecká.
Autor: K 2


Fotogaleria Transportowa

Autobusy KMKM
Państwa:
Producenci:

Statystyki użytkownika:
Online: