Login: Hasło:
Zapamiętaj mnie
Zapomniałeś hasła lub nie działa?
Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.

Akceptuj Odrzuć Pokaż mi więcej informacji

Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się


Ringhoffer #2304

Detale

NazwaRinghoffer
(Ringhoffer) /Ringhoffer 1901 (2xSiemens D 17/22 21kW/29HP ) 30-46 (1901-1901)
VIN
Numer zabudowy
Wyprodukowany1901
Zezłomowany2010
Modernizacje
1912WStB T
(WStB) /Ringhoffer 1901 (1908-1912)
1954Lohner T1
(Lohner) /Lohner T1 (Brown Boveri BBC/Elin WD 641 60kW/82HP ) 22-66 (1954-1954)
Właściciele
19011902BBG Wien
19021974WL Wien
19741976St.P.St.B Sankt Pölten
1976?WLB Wien
19982010STPT Timişoara
Numery taborowe
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Numery taborowe
190119022304 / BBG Wien
19011901304 / BBG Wien
190219062304 / WL Wien
19061974404 / WL Wien
1974197607 / St.P.St.B Sankt Pölten
1976?07 / WLB Wien
1998201007 / STPT Timişoara
Inne informacje
Body rebuilt 1954

Zdjęcia

4 października 2008 - Timisoara, Romania – zajezdnia Dambovita. This Austrian tram has a fascinating history. Built in 1900 by Ringhoffer of Praha, it ran in Wien until 1954, when it was heavily rebuilt in the style shown here. From 1974 to 1976 it worked on the St Polten tramways, then passed to the Wiener Lokalbahn as their works car 07. Now it stands in Dambovita depot yard awaiting possible restoration by the local tram museum group.
Autor: dvigar
edytor
Komentarze: 2


Fotogaleria Transportowa

Autobusy KMKM
Państwa:
Producenci:

Statystyki użytkownika:
Online: