Login: Hasło:
Zapamiętaj mnie
Zapomniałeś hasła lub nie działa?
Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.

Akceptuj Odrzuć Pokaż mi więcej informacji

Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się


MAN / Autodromo BusOtto F18 / Kiepe #1045

Detale

NazwaMAN / Autodromo BusOtto F18 / Kiepe
(Autodromo) MAN NGT204F/Autodromo BusOtto
VINWMAJ19A043L900881
Numer zabudowy
Wyprodukowany1999
Zezłomowany
Właściciele
19992012ATC Bologna
2012TPER Bologna
Numery rejestracyjne
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Tablice rejestracyjne
1999BO-045
Numery taborowe
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Numery taborowe
199920121045 / ATC Bologna
20121045 / TPER Bologna
Inne informacje
01.01.1999

Zdjęcia

20 maja 2016 - Bolonia, Via Emilia Ponente. Trolejbusowy diesel power? Można i tak, ale nie wygląda to za ciekawie.
Autor: Misiek194
edytor
Komentarze: 2

20 maja 2016 - Bolonia, Via Toscana. Tabor trolejbusowy w Bolonii składa się wyłącznie z pojazdów przegubowych - łącznie 95 sztuk. Najstarsze są Autodromo BusOtto, które dotarły tu w dwóch partiach. Pierwsze 20 sztuk z osprzętem Adtranz-Kiepe w latach 1997-1998 (numery inwentarzowe 1021-1040) posiadają 36 miejsc siedzących i 108 stojących. Druga partia (15 szt. oznaczone numerami 1041-1055) z 2000 r. posiada już osprzęt Kiepe, a na pokład zabiera 139 pasażerów, z czego 37 na miejscach siedzących. Wszystkie trolejbusy posiadają mały agregat prądotwórczy umożliwiający im jazdę bez zasilania z sieci.
Autor: Misiek194
edytor

Fotogaleria Transportowa

Autobusy KMKM
Państwa:
Producenci:

Statystyki użytkownika:
Online: