Login: Hasło:
Zapamiętaj mnie
Zapomniałeś hasła lub nie działa?
Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.

Akceptuj Odrzuć Pokaż mi więcej informacji

Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się


Leitner IF130 Hungerburgbahn #1

Detale

NazwaLeitner IF130 Hungerburgbahn
(Leitner) /Leitner Hungerburgbahn (2007-2007)
VIN
Numer zabudowy
Wyprodukowany2007
Zezłomowany
Właściciele
2007Nordpark Innsbruck
Numery taborowe
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Numery taborowe
20071 / Nordpark Innsbruck

Zdjęcia

12 lutego 2009 - Innsbruck, stacja Hungerburg. Próbka tego jak malownicza jest ta trasa - w dole widać Innsbruck, dokąd wyrusza właśnie wagonik nr 1. Mam nadzieję, że przeżyjecie jakoś jego rozmazanie ;) Pozdrowienia dla towarzystwa na wyciecze, w tym jak łatwo się domyśleć po wcześniejszych zdjęciach MeWy ;)
Autor: Siecool

Komentarze: 9

12 lutego 2009 - Innsbruck, stacja Congress. Żółty wagonik numer 1 wjeżdża na stację dolną kolejki Hungeburgbahn. Intrygujący to wynalazek, pokonujący 288 m różnicy wysokości w czasie 8 minut 10 sekund. Z wagoników można oglądać piękne widoki miasta i okolic. Zaprojektowano go tak, aby w kontemplacji widoków przeszkadzało możliwie najmniej rzeczy - miejsce pracy prowadzącego znajduje się tylko po jednej stronie wagonu, tej zwróconej w górę, także stojąc w drugiej można podziwiać krajobrazy. Jednocześnie praktycznie cały wagonik jest przeszklony, włącznie z dachem. Jeden wagon składa się z 5 części połączonych ramą, w taki sposób aby podczas pokonywania stromych wzniesień przesuwać się względem siebie w pionie. Dwie liny znajdujące się między szynami stanowią napęd - każda z nich odpowiada za jeden z wagoników. Mijanka wagoników odbywa się na pełnym biegu, co jest możliwie dzięki sporej automatyzacji. Wagonik zatrzymuje się sam na stacjach, tak aby drzwi wypadały w wyznaczonych miejscach. W czasie jazdy kolejki na stacjach podniesione są specjalne bariery, uniemożliwiające wejście na tor. Kolejka kursuje w takcie 15 minutowym.
Autor: Siecool


Fotogaleria Transportowa

Autobusy KMKM
Państwa:
Producenci:

Statystyki użytkownika:
Online: