Login: Hasło:
Zapamiętaj mnie
Zapomniałeś hasła lub nie działa?
Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.

Akceptuj Odrzuć Pokaż mi więcej informacji

Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się


Ikarus 280.70E #5500

Detale

NazwaIkarus 280.70E
(Ikarus) (Rába D10 UTS-180 180kW/245HP 10350cm3) (ZF 4HP590(4)) 29-145 [2-2-2-2]
VINTRA280V4MS5PL0370
Numer zabudowy
Wyprodukowany1995
Zezłomowany
Właściciele
19952010MZA Warszawa
Numery rejestracyjne
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Tablice rejestracyjne
19952001WIB 3959
20012010WI 38753
Numery taborowe
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Numery taborowe
199520015500 / MZA Warszawa
200120105566 / MZA Warszawa

Zdjęcia

19 kwietnia 1996 - Warszawa, al. Stanów Zjednoczonych. Przystanek Przyczółek Grochowski 01. Najbardziej zadbany autobus tej serii wyjechał na popołudniowe 404 obsługiwane rozkładowo przez solówki.
Autor: Nodzyk

Komentarze: 4

czerwiec 1997 - Warszawa, pętla Os. Ostrobramska. Najbardziej zadbany 280.70E na Ostrobramskiej. Jako jedyny miał cieniowane numery. Ten rodzynek w 2001 wraz z 5506 zostały przerzucone na Redutową i dostały numery 5566,67. Przedział numerów 550x został zaburzony przez pierwsze automaty z `90 stacjonujące na Inflanckiej, oznaczone wg próbnego systemu numeracji. System nie wyszedł, numery zostały. Lakiernicy R10 tego nie wiedzieli, tajemnicą poliszynela jest, że wymalowali numery 5501-05 na nowych ekologach. Ktoś jednak się ocknął i numery zostały zmienione na 554x. Dysfunkcja takiej firmy jak MZA widoczna była właśnie w takich sytuacjach - zamiast przenumerować stare wozy, woleli zaburzyć numerację nowych.
Autor: Kelly
newser
czerwiec 1997 - Warszawa, pętla Os. Ostrobramska. Tył warszawskiego ekologa po 1,5 roku eksploatacji. Widzimy naklejki o włączeniu się do ruchu, choinkę, ZF, numery na gumkach oraz inwencję własną w postaci strzałek. Informacja o zachodzeniu tyłu powinna być standardowa, może nie aż tak inwazyjna w estetykę jak te strzałki czy strzałki innych przewoźników malowane na pół dupy, ale umieszczone na zderzaku na linii oczu kierowcy osobówki, jak to oznaczał pewien warszawski miłośnik Ikarusów.
Autor: Kelly
newser
Komentarze: 2

1997 - Warszawa, Dworzec Centralny, "poziom -1". Data nieznana.
Autor: jasiu

wrzesień 2000 - Warszawa, kraniec Rembertów-AON. Autobus obecnie ma numer #5566
Autor: zadzior

sierpień 2002 - Warszawa, pętla Ursus Niedźwiadek. Już po przenumerowaniu, co chamsko widać na boku wozu.
Autor: Kelly
newser
Komentarze: 1

5 marca 2006 - Warszawa, plac Inwalidów. Ikarus mknie w stronę centrum miasta, dokładnie nad jedyną linią metra. Redutowe Ikarusy pojawiły się na linii 520 w wakacje 2004 - najpierw tymczasowo, potem już na stałe, przełamując tym samym monopol zajezdni Ostrobramska. Od 2.01.2007 ich miejsce zajął ITS - nowe Lion'sy zagościły na sześciu brygadach w dni powszednie i czterech w dni wolne. 520 jest już szóstą linią ITSu obsługiwaną przegubowcami.
Autor: NadzórRuchu

7 lipca 2006 - Warszawa, ul. Gandhi. Ikarus skręca właśnie w ul. Dereniową zmierzając w kierunku Ochoty.
Autor: ZaciszaniN

6 sierpnia 2006 - Warszawa, Dywizjonu 303. Liczyłem, że przez to jeziorko będzie płynąć szybciej :p Wlokłem się i wlokłem, ale oto jest - moje zdjęcie nr 200 :)
Autor: Lukasy
cenzor
Komentarze: 11

16 sierpnia 2007 - Warszawa, al. Jana Pawła II.
Autor: mzk804
newsercenzoredytor
27 czerwca 2008 - Sieraków, ul. Sierakowska.
Autor: cichy
edytor
Komentarze: 2

31 lipca 2008 - Warszawa, ul. Powsińska.
Autor: Rat


Fotogaleria Transportowa

Autobusy KMKM
Państwa:
Producenci:

Statystyki użytkownika:
Online: