Login: Hasło:
Zapamiętaj mnie
Zapomniałeś hasła lub nie działa?
Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.

Akceptuj Odrzuć Pokaż mi więcej informacji

Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się


Konstal 105Na #1172

Detale

NazwaKonstal 105Na
(Konstal) /Konstal 105N (4x? LTa-220 41kW/56HP ) 20-125 [2-2-2-2] (1979-1992)
VIN2187
Numer zabudowy
Wyprodukowany1986
Zezłomowany
Właściciele
19861994MZK Warszawa
19942015TW Warszawa
Numery taborowe
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Numery taborowe
198619941172 / MZK Warszawa
199420151172 / TW Warszawa
Inne informacje
prod. 02.1986
Skreślony w dniu 23 lipca 2015 r. z zajezdni R-3 Mokotów (1172+1173)

Zdjęcia

8 sierpnia 2005 - Warszawa, ul. Okopowa. Objazd "17" można już podziwiać tylko na fotkach, bo linia wróciła na właściwą trasę. BTW: Nie jestem pewny numerka.
Autor: Johny_Tomala

Komentarze: 5

13 listopada 2005 - Warszawa, ul. Filtrowa. 105Na 1172+1173
Autor: Krystian Jacobson
newseredytorgod
Komentarze: 2

16 stycznia 2006 - Warszawa, pętla Żerań FSO. Lepiej z rozmiarem?
Autor: Mateusz8401

Komentarze: 1

3 maja 2006 - Warszawa, ul. Rakowiecka.
Autor: Łukasz Piotrowski

11 czerwca 2008 - Warszawa, ul. Mickiewicza. 1172+1173
Autor: empi
limitercenzoredytorgoddriver
11 listopada 2011 - | Warszawa, ul. Marszałkowska | - Linia 15. Korek tramwajowy spowodowany demonstracją w okolicach placu Konstytucji.
Autor: kacpergron

Komentarze: 7

29 listopada 2011 - Warszawa, ul. Tytusa Chałubińskiego / Aleje Jerozolimskie. Dwie techniczne parówki spotkane w ciągu kwadransa jako uwieńczenie ostatniego - na chwilę obecną - dnia mojej pracy zawodowej w transporcie miejskim.
Autor: ikarus
limiteredytordriver
2 października 2014 - Warszawa, ul. Mickiewicza. Mały eksperyment.
Autor: Kelly
newser
Komentarze: 2


Fotogaleria Transportowa

Autobusy KMKM
Państwa:
Producenci:

Statystyki użytkownika:
Online: