Login: Hasło:
Zapamiętaj mnie
Zapomniałeś hasła lub nie działa?
Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.

Akceptuj Odrzuć Pokaż mi więcej informacji

Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się


Jelcz PR110M #A160

Detale

NazwaJelcz PR110M
(Jelcz) (WSK Mielec SW680/78/1 136kW/185HP 11100cm3) (FPS Tczew S4-95(4)) 36/110 [2-2-2] (1983-1992)
VINZD5548919892170
Numer zabudowy
Wyprodukowany1983
Zezłomowany?
Właściciele
19831994MPK Włocławek
19941995Akpol Warszawa
19951996Transwar Warszawa
Numery rejestracyjne
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Tablice rejestracyjne
19831994WLA 155H
19941995WSA 5988
19951996WSV 0361
Numery taborowe
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Numery taborowe
19831994360 / MPK Włocławek
19951996A160 / Transwar Warszawa
Inne informacje
Tradycją MPK jest nadawanie numerków rosnąco. (VINem i numerami rej.) Tak więc strzelam (raczej dobrze) rejestrację. Nie wiem, czy ją skasowano. Nie kasuj

Zdjęcia

maj 1994 - Warszawa, ul. Korkowa. Od początku maja 1994 r. linia 803 do Sulejówka zaczęła funkcjonować również poza godzinami szczytu. Obsługę jedynej brygady powierzono przedsiębiorstwu Akpol, które wówczas obsługiwało prywatną linię z Warszawy do Otwocka, a także linię 117 dzierżawionymi od Dzielnicy Śródmieście nowymi ikarusami 280.37.
Autor: Nodzyk

Komentarze: 6

maj 1994 - Warszawa, pętla Marysin. Jak widać od ówczesnych przewoźników nie wymagano zbyt wiele. Autobus jeździł sobie z emblematami poprzedniego właściciela i z włocławskim numerem.
Autor: Nodzyk

Komentarze: 5


Fotogaleria Transportowa

Autobusy KMKM
Państwa:
Producenci:

Statystyki użytkownika:
Online: