Login: Hasło:
Zapamiętaj mnie
Zapomniałeś hasła lub nie działa?
Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.

Akceptuj Odrzuć Pokaż mi więcej informacji

Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się


Graz G #759

Detale

NazwaGraz G
(Grazer Maschinen- und Waggonbau AG) /Grazer Maschinen- und Waggonbau AG G (Siemens D 17/22 21kW/29HP ) ( -1903)
VIN
Numer zabudowy
Wyprodukowany1901
Zezłomowany?
Modernizacje
1959Gräf & Stift GP
(Gräf & Stift) /Gräf & Stift GP (SSW D 78w 38kW/52HP ) (1955-1959)
Właściciele
19011991WL Wien
1998TCE Ploieşti
Numery rejestracyjne
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Tablice rejestracyjne
20058-018
Numery taborowe
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Numery taborowe
19011959759 / WL Wien
195919916416 / WL Wien
1998?55080 / TCE Ploieşti
Inne informacje
Built by Graz in 1901. Converted into works car by Graf und Stift in 1958.

Zdjęcia

16 czerwca 1998 - Ploiesti, TCE-Betriebshof
Autor: hinerkduetz
edytorhalfdriverProfesional
Komentarze: 2

27 września 2008 - Ploiesti (RO) – depou/zajezdnia, Strada Gageni. Another identical GP car – this one was WSB #6416 and has a similar history to 5081, pictured earlier. Why these two trams finished up in Ploiesti, I have no idea! They both look derelict now and are unlikely to run again. Several of these double-ended trams have ended up in Romania from Wiener Linien, who had a massive clear-out when they built a fleet of new works cars a few years ago. Another three-axle conversion.
Autor: dvigar
edytor

Fotogaleria Transportowa

Autobusy KMKM
Państwa:
Producenci:

Statystyki użytkownika:
Online: