Login: Hasło:
Zapamiętaj mnie
Zapomniałeś hasła lub nie działa?
Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.

Akceptuj Odrzuć Pokaż mi więcej informacji

Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się


Ansaldo T68 #1016

Detale

NazwaAnsaldo T68
(Ansaldo) / (4xAnsaldo T68 DC motor 105kW/143HP) 204/82 [2-2-2-2] (1991-1992)
VIN
Numer zabudowy
Wyprodukowany1992
Zezłomowany
Właściciele
1992Metrolink Manchester
Numery taborowe
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Numery taborowe
19921016 / Metrolink Manchester

Zdjęcia

24 marca 2010 - Metropolitan Borough of Trafford (Greater Manchester), przystanek Stretford. W linii Metrolinka do Altrincham urzekło mnie, jak wiele zostało w tej linii z kolei. Metrolink powstał początkowo jako łącznik dwóch głównych stacji w Manchesterze (Piccadilly i Victoria) z dwiema odnogami do Bury i Altrincham, które odebrano kolejom, zelektryfikowano siecią górną (trasa do Bury już przedtem była zasilana 1500V DC z 3. szyny) i puszczono po nich wysokopodłogowe tramwaje. Przez dłuższy czas nawet nie wymieniono na trasach kolejowych szyn ze względu na oszczędności. Dopiero teraz powoli zaczyna się inwestować w torowiska i stacje, które – jak widać na marginesie kadru – wyglądają nienajciekawiej.
Autor: straphan
cenzoredytor
Komentarze: 2

12 lipca 2010 - Manchester (GB). Skład 1016+1026 wtacza się na węzłową stację Cornbrook. Co 2-3 pociąg Bury - Altrincham obsługiwany był przez dwuwagonowy zestaw. Pomysł dobry, ale wykonanie nienajlepsze - brak informacji o dodatkowym wagonie powodował, że ludzie i tak pakowali się do pierwszego, gdzie panował tłok, podczas gdy w drugim do dyspozycji były miejsca leżące.
Autor: Jarosz
newsercenzoredytor
Komentarze: 2

12 lipca 2010 - Altrincham (GB), odc. Altrincham - Navigation Road. Pociąg ruszył własnie z ostatniej stacji południowej trasy Metrolinka i teraz czeka go podróż przez całą aglomerację aż do Bury. Końcowy fragment linii do Altrinchcham biegnie równolegle do regionalnej linii kolejowej i z uwagi na brak miejsca jest częściowo jednotorowy. Kiedyś pociągi mogły zresztą jechać do centrum Manchesteru na wprost, po obecnych torach tramwajowych, dziś muszą robić sporego zawijasa przez Stockport.
Autor: Jarosz
newsercenzoredytor

Fotogaleria Transportowa

Autobusy KMKM
Państwa:
Producenci:

Statystyki użytkownika:
Online: