Login: Hasło:
Zapamiętaj mnie
Zapomniałeś hasła lub nie działa?
Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.

Akceptuj Odrzuć Pokaż mi więcej informacji

Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się


Ikarus 280.26 #A493

Detale

NazwaIkarus 280.26
(Ikarus) (Rába D2156HM6U 141kW/192HP 10350cm3) (Csepel ASH-75-2(5)) 35-160 [4-4-4-4] (1981-1990)
VIN280.26.3205.84
Numer zabudowy
Wyprodukowany1984
Zezłomowany
Właściciele
19841997PPKS Piaseczno
Numery rejestracyjne
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Tablice rejestracyjne
19841995WSC 023D
19951997WFA 0776
Numery taborowe
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Numery taborowe
1984199740189 / PPKS Piaseczno
19941994A410 / PPKS Piaseczno
19951996A493 / PPKS Piaseczno
Inne informacje
1994-94: A410; od 1994 P.T. Otwock; 1995-96: A493; -->Bralin -->Rosja

Zdjęcia

maj 1995 - Warszawa, Aleje Jerozolimskie. Linia Karczew-Otwock-Warszawa uruchomiona została przez PKS jako łatwy zarobek na intratnej trasie obleganej przez prywaciarzy. Dlatego wysyłano na nią głównie autosany H9-21. Jednak legendarna fantazja dyspozytorów PKS powodowała, że do Warszawy wysyłano czasem mułowatego ikarusa, dedykowanego do obsługi obciążonej działkowcami linii 702.
Autor: Nodzyk

Komentarze: 3


Fotogaleria Transportowa

Autobusy KMKM
Państwa:
Producenci:

Statystyki użytkownika:
Online: