Login: Hasło:
Zapamiętaj mnie
Zapomniałeś hasła lub nie działa?
Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.

Akceptuj Odrzuć Pokaż mi więcej informacji

Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się


Iveco Daily 50C13 / Kapena IC #50502

Detale

NazwaIveco Daily 50C13 / Kapena IC
(Kapena) Iveco Daily 50/Iveco Daily (3) (SOFIM 8140.43 90kW/122HP 2799cm3 E2) [0-1-0] (2000-2006)
VINZCFC5090055503265
Numer zabudowy
Wyprodukowany2005
Zezłomowany
Właściciele
20052012PKS Jędrzejów
20122023Rapit Latowicz
2023Bus-Tour Samocice
Numery rejestracyjne
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Tablice rejestracyjne
20052012TJE 73FU
20122023WM 5707E
2023KDA 03557
Numery taborowe
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Numery taborowe
2005201250502 / PKS Jędrzejów
Wypożyczenia
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Wypożyczony przez
20122012PKS Radomsko
Inne informacje
25.04.2005

Zdjęcia

29 grudnia 2009 - Częstochowa, dworzec PKS.
Autor: Wojciech Liberda

28 grudnia 2011 - Jędrzejów, ul. 11 Listopada. Komunikacja miejska w Jędrzejowie działa zadziwiająco dobrze - dwie linie oplatające prawie całe miasto kursują bardzo często. Jedynka z dwiema brygadami pojawia się na przystankach przez cały dzień w odstępach dwudziestominutowych, trójka co pół godziny z zagęszczeniem do piętnastu minut w szczycie i targowe czwartki. Do tego linie są zorganizowane w dość cywilizowany sposób, na każdym przystanku widnieje przyzwoity rozkład jazdy, trasa jest znana i zaprezentowana na tablicach kierunkowych. Jest to w jakiś sposób połączenie pewne, dlatego z tutejszej komunikacji korzysta dość dużo pasażerów. Ciekawe co będzie po likwidacji PKS-u?
Autor: empi
limitercenzoredytorgoddriver
Komentarze: 5

23 sierpnia 2014 - Warszawa, pl. Trzech Krzyży.
Autor: empi
limitercenzoredytorgoddriver

Fotogaleria Transportowa

Autobusy KMKM
Państwa:
Producenci:

Statystyki użytkownika:
Online: