Login: Hasło:
Zapamiętaj mnie
Zapomniałeś hasła lub nie działa?
Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.

Akceptuj Odrzuć Pokaż mi więcej informacji

Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się


Tōkyū Sharyō-seizō NFTA LRV #101

Detale

NazwaTōkyū Sharyō-seizō NFTA LRV
(Tōkyū Sharyō-seizō) /Tōkyū Sharyō-seizō NFTA LRV (4xWestinghouse 1463D 104kW/141HP ) 51-140 [1-1+1-0] (1983-1984)
VIN
Numer zabudowy
Wyprodukowany1983
Zezłomowany
Właściciele
1984NFTA Buffalo
Numery taborowe
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Numery taborowe
1984101 / NFTA Buffalo

Zdjęcia

3 sierpnia 2009 - Buffalo, NY. Rear unit of a southbound train crossing Court Street.
Autor: Michael Taylor
edytor
26 października 2018 - Buffalo, Main St. Buffalo jako drugie miasto w USA (po San Diego) sprawiło sobie całkowicie nowy system tramwajowy w ramach renesansu elektrotransportu zapoczątkowanego w latach 70.-80, Uruchomiona w latach 1984-86 trasa składa się z widocznego tu 2-kilometrowego odcinka ulicznego w ścisłym centrum oraz 8,5-km tunelu. Ambitne plany zakładały budowe promienistej regionalnej sieci, obejmującej m.in. położoną 30 km na północ słynną Niagarę, jednak postępująca recesja i spadek populacji spowodowały iż pierwsza linia systemu pozostaje wciąz jedyną i raczej to się nie zmieni.
Autor: Jarosz
newsercenzoredytor

Fotogaleria Transportowa

Autobusy KMKM
Państwa:
Producenci:

Statystyki użytkownika:
Online: