Login: Hasło:
Zapamiętaj mnie
Zapomniałeś hasła lub nie działa?
Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.

Akceptuj Odrzuć Pokaż mi więcej informacji

Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się


Leyland National #330

Detale

NazwaLeyland National
(Leyland) /Leyland National
VIN
Numer zabudowy
Wyprodukowany1978
Zezłomowany
Właściciele
?Private London
1978?Provincial Fareham
Numery rejestracyjne
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Tablice rejestracyjne
1978SBK 740 S
Numery taborowe
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Numery taborowe
?330 / Private London
1978?330 / Provincial Fareham
Inne informacje
Owned by Aberdeen and District Transport Preservation Group.

Zdjęcia

2 sierpnia 2009 - Stokes Bay, Gosport, Hampshire (UK) – The Leyland National is hugely important – the British Konstal 105N. Intended to be the ‘one size fits all’ bus of the 1970s, built using mass production techniques, it came as a complete bus (not as a bare chassis for someone else to provide a body) and Leyland offered very few variations from the standard design and only a limited range of colours. Operators used to specifying their own requirements didn’t like it, not helped by engine problems, uncomfortable seating and poor quality control. Although many were built, companies like Dennis and Volvo began providing much better buses – Leyland soon went out of business as a result. A TWB debut for the Leyland National, I think.
Autor: dvigar
edytor
Komentarze: 3


Fotogaleria Transportowa

Autobusy KMKM
Państwa:
Producenci:

Statystyki użytkownika:
Online: