Login: Hasło:
Zapamiętaj mnie
Zapomniałeś hasła lub nie działa?
Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.

Akceptuj Odrzuć Pokaż mi więcej informacji

Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się


Ganz 4-axle motor car #14

Detale

NazwaGanz 4-axle motor car
(Ganz) /Ganz 4-axle motor car
VIN
Numer zabudowy
Wyprodukowany1912
Zezłomowany?
Właściciele
19121948Muzeul tramvaiului Ghioroc
19481984CFR Arad
1984?CTP Arad
Numery taborowe
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Numery taborowe
1912194814 / Muzeul tramvaiului Ghioroc
1948198479.0014 / CFR Arad
1984?AAMMOT 14 / CTP Arad
Inne informacje
Interurban tram of former Sageata Verde line (Arad-Ghiroc). The line was first operated by Podgoria Electric Railway, then taken over by Romania Railways (CFR) and worked by them until 1994, when Arad tramways took it over.

Zdjęcia

18 czerwca 1998 - Arad, ???
Autor: hinerkduetz
edytorhalfdriverProfesional
6 października 2008 - Arad – Ghiroc depou/zajezdnia. Inside a Ganz car, showing the wooden seating and separate compartments for each class of travel. This style is very similar to some of the huge interurban cars that ran in America until the 1940s, but which are now found only in museums.
Autor: dvigar
edytor
6 października 2008 - Arad – Ghiroc depou/zajezdnia. A 1st Class compartment with padded seats. Would you prefer to ride this to your work or school, or a Konstal 105N?
Autor: dvigar
edytor
18 czerwca 2017 - 11:15 Ghioroc, AR (RO) - It`s time to take a selfie !
Autor: rocardesign

Komentarze: 1

18 czerwca 2017 - 11:02 Ghioroc, AR (RO)
Autor: rocardesign

18 czerwca 2017 - 11:00 Ghioroc, AR (RO)
Autor: rocardesign

18 czerwca 2017 - 10:57 Sâmbăteni, AR (RO)
Autor: rocardesign

18 czerwca 2017 - 10:49 Sâmbăteni, AR (RO)
Autor: rocardesign

25 sierpnia 2018 - Sambateni, DN7. Jedyny narazie odrestaurowany Ganz z 1912 roku, w posiadaniu muzeum znajdującego się w Ghiroc są jeszcze trzy takie oczekują lepszych czasów, oryginalnie w tych pojazdach znajdował się piec opalany węglem a nawet toaleta, pojazdy te jeździły pomiędzy Aradem a Kovászi i Păuliș (od 1994 roku tramwaj dojeżdża jedynie do Ghioroc ponieważ cyganie ukradli sieć trakcyjną pomiędzy Kovászi i Păuliș) początek trasy wiódł od obecnego przystanku Piata Podgoria w Aradzie i wiódł tą samą trasą do Ghiroc i dalej do Kovászi i Păuliș. Obecne muzeum W Ghiroc było kiedyś zajezdnią dla tej linii.
Autor: Paweł Aniśkowicz


Fotogaleria Transportowa

Autobusy KMKM
Państwa:
Producenci:

Statystyki użytkownika:
Online: