Login: Hasło:
Zapamiętaj mnie
Zapomniałeś hasła lub nie działa?
Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.

Akceptuj Odrzuć Pokaż mi więcej informacji

Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się


Ikarus 280.70E #5531

Detale

NazwaIkarus 280.70E
(Ikarus) (Rába D10 UTS-180 180kW/245HP 10350cm3) (ZF 4HP590(4)) 29-145 [2-2-2-2]
VINTRA280V4MS5PL0364
Numer zabudowy
Wyprodukowany1995
Zezłomowany2011
Właściciele
19952011MZA Warszawa
Numery rejestracyjne
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Tablice rejestracyjne
19952002WIB 3961
20022011WI 53049
Numery taborowe
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Numery taborowe
199520115531 / MZA Warszawa

Zdjęcia

2 listopada 1996 - Warszawa, al. Stanów Zjednoczonych. Linia 288: Wiatraczna > Cm. Północny.
Autor: Nodzyk

Komentarze: 1

kwiecień 1997 - Warszawa, pętla Dw. Wschodni, Lubelska. "Balbinka", jak pieszczotliwie nazywali wózek właściciele, był jednym z niewielu bardziej zadbanych automatów na Stalowej. Kraniec Lubelska przed przebudową.
Autor: Kelly
newser
20 sierpnia 2000 - Warszawa, ul. Ząbkowska.
Autor: Krystian Jacobson
newseredytorgod
Komentarze: 4

17 lipca 2004 - Warszawa, ulica św. Wincentego. Ikarus skręcił w prawo z Kondratowicza i kieruje się w stronę Cmentarza Bródnowskiego. Przed nim jeszcze kółko po Targówku, po którym dotrze na pętlę Zajezdnia Stalowa. Linia 156 była jedną z pierwszych linii, które przejechały mostem Grota-Roweckiego. Z pętli na Hucie przejeżdżała przez Bielany i Marymont, aby z Wisłostrady wspiąć się na nowy wtedy most. 156 do dziś jeździ do Huty, a jej obsługę zapewnia zajezdnia, przed bramą której znajduje się druga pętla - Zajezdnia Stalowa.
Autor: NadzórRuchu

Komentarze: 1

28 kwietnia 2006 - Warszawa, ul. Utrata. 56/138 jest chybą jedną z najciekawszych wtyczek, a mianowicie: wyjeżdza z zajezdni na Stalowej, udaje się do połowy trasy linii 138 czyli do ronda Waszyngtona o 7:22. Tam robi zawrotke, staje na przystanku zakłada tablice i jedzie na Utratę Skład. Tam jest o 7:48, zdejmuje tablice i jedzie na Nowodwory. O godzinie 8:22 odjeżdza z pętli Nowodwory jako 510 :) i tak jeździ już do 20:03.
Autor: ET22-1008

Komentarze: 2

28 kwietnia 2006 - Warszawa, ul. Utrata
Autor: 6305

24 maja 2006 - Warszawa, ul. Ossowskiego. Mieliśmy go już nie ujrzeć na mieście, ale w ostatniej chwili został odratowany :)
Autor: ZaciszaniN

Komentarze: 1

4 czerwca 2006 - Nieporęt, ul. Zegrzyńska . Automat pokonuje wiadukt w ciągu drogi 631 nad ujściem Kanału Żerańskiego do Zalewu Zegrzyńskiego.
Autor: RedBull

Komentarze: 2

13 listopada 2006 - Warszawa, ul. Janowiecka. Taką krętą i nierówną drogę musiały pokonać linie 145 i 345 w czasie objazdów.
Autor: ET22-1008

16 kwietnia 2007 - Warszawa, pętla Plac Trzech Krzyży. Wydłużenie tej linii tutaj to bezsens, przynajmniej moim zdaniem...
Autor: Adam G.
cenzoredytor
Komentarze: 1

19 maja 2007 - Warszawa - plac Bankowy.
Autor: Kuba3569

Komentarze: 1

5 lipca 2007 - Białobrzegi, gm. Nieporęt - ul. Wojska Polskiego, pętla "Białobrzegi". Praktycznie do samego końca kursowania Ikarusów w Warszawie linia 705 była ich bastionem.
Autor: Aleksander2560
driver
Komentarze: 2

18 sierpnia 2009 - Rynia, ul. Główna. Pozdrowienia dla Szymona.
Autor: DAN
edytor
Komentarze: 2


Fotogaleria Transportowa

Autobusy KMKM
Państwa:
Producenci:

Statystyki użytkownika:
Online: