Login: Hasło:
Zapamiętaj mnie
Zapomniałeś hasła lub nie działa?
Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.

Akceptuj Odrzuć Pokaż mi więcej informacji

Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się


Volvo 9700H NG 12,3m #KH 66241

Detale

NazwaVolvo 9700H NG 12,3m
(Delta) Volvo B13R 4x2 (T2)/Volvo 9700 NG (Volvo D13C420 (P4) 309kW/420HP 12777cm3 E5) [1-1-0] (2009-2013)
VINYV3T2P423AA136230
Numer zabudowy6884
Wyprodukowany2009
Zezłomowany
Właściciele
20092009Volvo Oslo
20092016Forsvaret Oslo
20162019Åsane Turbuss Bergen
Numery rejestracyjne
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Tablice rejestracyjne
2009KH 66241
Inne informacje
2019- Tuft Transportskole, Bergen [driving school]

Zdjęcia

7 września 2009 - Lieto, Carrus Delta Oy factory. Volvo have finally released info about their new 13-litre rear engine chassies, so here I bring you an "old" photo of a bare chassi outside the factory in Finland. This will be a 9700 when it's done, not sure which height though. The biggest noiticable difference from B12B is that the cooler now is on the right-hand side of the bus. This may be a problem for those who want to have the door behind the rear axle(s).
Autor: Øyvind Berg
edytor
Komentarze: 3

7 września 2009 - Lieto, Carrus Delta Oy factory. Buses built on B13R will have an even smoother left-hand side, with no cooler grille. Also it has a big exhaust pipe pointing down towards the road, probably to try to make the weight on the rear axle a little bit smaller. ;-P
Autor: Øyvind Berg
edytor

Fotogaleria Transportowa

Autobusy KMKM
Państwa:
Producenci:

Statystyki użytkownika:
Online: