Login: Hasło:
Zapamiętaj mnie
Zapomniałeś hasła lub nie działa?
Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.

Akceptuj Odrzuć Pokaż mi więcej informacji

Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się


Bombardier M06 #33

Detale

NazwaBombardier M06
(Bombardier) /Bombardier Flexity Classic 64-179 [1-2/2/2] (2006-)
VIN
Numer zabudowy
Wyprodukowany2006
Zezłomowany
Właściciele
2006Veolia Stockholm
Numery taborowe
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Numery taborowe
200633 / Veolia Stockholm
Wypożyczenia
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Wypożyczony przez
2010SL Stockholm
Inne informacje
Pojazd wynajęty w 2010 roku przez AB Storstockholms Lokaltrafik do obsługi linii nr 7, która została przetworzona z linii historycznej w nowoczesną. Jednocześnie linia została wydłużona. Wynajem spowodowany jest wcześniejszym oddaniem infrastruktury i oczekiwaniem na dostarczenie (wcześniej zamówionych) 6 nowych wagonów Flexity Classic typu NGT8.

Norrköpping: typ M06
Stockholm: typ A34

Zdjęcia

10 czerwca 2009 - Norrköping, Drottninggatan. Tramwaje bez problemu dzielą deptak z pieszymi w centrum tego 83-tysięcznego miasta. Dzięki splotowi torowemu ludzie mają dużo miejsca na spokojne oglądanie witryn sklepów, których tu nie brakuje.
Autor: Adam G.
cenzoredytor
Komentarze: 1

2 września 2010 - Sztokholm, Strandvägen. Dnia 23 sierpnia 2010 roku w Sztokholmie miało miejsce uroczyste otwarcie nowego odcinka starej linii tramwajowej numer 7. Do tego dnia była to linia muzealna, obsługiwana tylko zabytkowymi wagonami. Głównym zamysłem przedłużenia torowiska w kierunku dworca i zamówienie do jej obsługi 6 nowych Bombardierów Flexity Classic których dostawa została przewidziana na 2011 rok. Z racji wcześniejszego ukończenia infrastruktury podjęto decyzję o wypożyczeniu 3 tramwajów z Norrköping oraz takiej samej liczby z Frankfurtu nad Menem.
Autor: Baracus

Komentarze: 2

30 listopada 2012 - Norrköping, Rågången. Bombka w chwilę po ruszeniu z przystanku Kapplandsgatan.
Autor: JacekM
newsercenzoredytor
30 listopada 2012 - Norrköping, Norra Promenaden. Przez pewien czas w okolicy tego miejsca odchodziła linia tramwajowa przez Kungsgatan łącząca Norr tull i Väster tull - teraz rozważa się jej odbudowę.
Autor: JacekM
newsercenzoredytor
3 marca 2018 - Norrköping, Hagagatan. Zdjęcie robione w miejscu połączenia tras obu linii. Istnieje jednotorowy łącznik pozwalający tramwajowi jadącemu tak jak na zdjęciu skręcić w prawo i pojechać dalej trasą dwójki, jest on prawdopodobnie wykorzystywany przez wagon "odladzający" torowisko.
Autor: Cyklisten
edytor

Fotogaleria Transportowa

Autobusy KMKM
Państwa:
Producenci:

Statystyki użytkownika:
Online: