Login: Hasło:
Zapamiętaj mnie
Zapomniałeś hasła lub nie działa?
Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.

Akceptuj Odrzuć Pokaż mi więcej informacji

Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się


Ikarus 260.04 #3393

Detale

NazwaIkarus 260.04
(Ikarus) (Rába D2156HM6U 141kW/192HP 10350cm3) (Csepel ASH-75-2(5)) 20/100 [2-2-2] (1981-1985)
VIN260.04.0529.84
Numer zabudowy
Wyprodukowany1984
Zezłomowany
Właściciele
19841987MZK Warszawa
19871992PKS Polonus Warszawa
19921994Bus-Transport Warszawa
19941996Transwar Warszawa
Numery rejestracyjne
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Tablice rejestracyjne
19841987WAB 384C
19871992WAL 744U
19921994WIN 3393
19941996WSA 7466
Numery taborowe
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Numery taborowe
19841987247 / MZK Warszawa
19871992T70635 / PKS Polonus Warszawa
199219943393 / Bus-Transport Warszawa
19941995A156 / Transwar Warszawa
19951996A152 / Transwar Warszawa

Zdjęcia

22 stycznia 1993 - Warszawa, ul. Grójecka. Przystanek Plac Narutowicza dla wysiadających. Odkupiona od PKS Warszawa solówka otrzymała numer taborowy nawiązujący do tablicy rejestracyjnej i wymalowany krojem MZK. Dopiero pół roku później pojazdy podwykonawców, zwanych ajentami, otrzymają numery rozpoczynające się od litery `A`.
Autor: straszny
newserlimitercenzoredytorgoddriver
Komentarze: 1

maj 1994 - Warszawa, ul. Kopińska / Grójecka.
Autor: Nodzyk

listopad 1994 - Warszawa, pętla Wiatraczna. Pasażerowie linii 143 obsługiwanej od września autobusami prywatnej firmy coraz głośniej skarżyli się na wątpliwą jakość oferowanych usług. A przecież wszędzie trąbiono, że prywatne jest lepsze.
Autor: Nodzyk

Komentarze: 3


Fotogaleria Transportowa

Autobusy KMKM
Państwa:
Producenci:

Statystyki użytkownika:
Online: