Login: Hasło:
Zapamiętaj mnie
Zapomniałeś hasła lub nie działa?
Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.

Akceptuj Odrzuć Pokaż mi więcej informacji

Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się


Ikarus 280.37A #5330

Detale

NazwaIkarus 280.37A
(Ikarus) (MAN D2866UM01 180kW/245HP 11967cm3 ) (ZF 4HP590(4)) 35-160 [2-2-2-2] (1993-1994)
VINTRA280V4LP4PL0575
Numer zabudowy
Wyprodukowany1993
Zezłomowany
Właściciele
19942013MZA Warszawa
Numery rejestracyjne
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Tablice rejestracyjne
19942002WXB 7519
20022013WI 58070
Numery taborowe
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Numery taborowe
199419975330 / MZA Warszawa
199720135318 / MZA Warszawa

Zdjęcia

31 grudnia 1995 - Warszawa, ul. Emilii Plater. Bizon 5330 półtora roku później trafił na Kleszczową i dostał numer 5318.
Autor: straszny
newserlimitercenzoredytorgoddriver
czerwiec 2003 - Warszawa Os. Górczewska. Kolejna warszawska 37mka. Tym razem z szarą atrapą.
Autor: RedBull

10 lipca 2004 - Warszawa, pętla Ursus-Niedźwiadek. Ikarus z 1993 roku z zajezdni Kleszczowa. Obok Ikarus 260.04 PKS-u Grodzisk Mazowiecki #90004.
Autor: Bartek Stępień

Komentarze: 3

7 sierpnia 2004 - Warszawa. Ikarus skręca na pętlę Ursus-Niedźwiadek.
Autor: Bartek Stępień

Komentarze: 3

7 sierpnia 2004 - Warszawa, pętla Ursus-Niedźwiadek. Autobus wyprodukowany w 1993 roku. Zanim otrzymał numer 5318, posiadał numer 5330. Zajezdnia Kleszczowa.
Autor: Bartek Stępień

Komentarze: 1

24 lutego 2007 - Warszawa, ulica Michała Ossowskiego
Autor: 6305

21 września 2007 - Warszawa, ul. Kompanii Kordian. 5318 nareszcie sfocony z czarną atrapą. Pozdrowienia dla kierowcy! xD
Autor: Jamnik

29 grudnia 2007 - Warszawa, pętla Bródno-Podgrodzie. Dwa fajne wozy.
Autor: Jamnik

19 czerwca 2008 - Warszawa, R-2 Kleszczowa. Kolejny zgwałcony Ikarus. I do tego jeszcze ten partacki remont blacharki.
Autor: Jamnik

Komentarze: 18

19 czerwca 2008 - Warszawa, R-2 Kleszczowa. Wóz po remoncie, jeszcze przed dzisiejszym debiutem (na 06/713 b). Aż przykro patrzeć na taką fuszerkę. Na dole widoczne wspominane wcześniej przeze mnie prowizoryczne łaty w podłodze.
Autor: Jamnik

Komentarze: 6

8 lipca 2008 - Warszawa, ul. Dickensa, wjazd na pętlę Szczęśliwice.
Autor: Jamnik

Komentarze: 2

27 czerwca 2009 - Warszawa, ul. Grodzka
Autor: Krystian Jacobson
newseredytorgod
Komentarze: 3

9 sierpnia 2009 - Warszawa, ul. Grodzka. Autobus wolno pnie się w górę (z powodu stanu nawierzchni) aby przez most Śląsko-Dąbrowski udać się na Pragę.
Autor: Plesim

25 sierpnia 2009 - Warszawa, ul. Olbrachta. Było sobie 522.
Autor: ZaciszaniN

5 maja 2010 - Warszawa, ul. Świętokrzyska. A tu z 4 pasów zrobiły się w minionych latach 2 pasy. Aż mi się przypomniały te piękne przejażdżki Ikarusami na linii 506.
Autor: Jacek Pudło
edytor
15 lipca 2010 - Warszawa, pętla Metro Wilanowska. Pozdro dla kierowcy ;)
Autor: Kubul
cenzor
12 sierpnia 2011 - Warsaw, Modlinska
Autor: rodriguez

Komentarze: 4

17 lipca 2012 - Antoninów, droga przy Cmentarzu Południowym(od strony Bramy Południowej). Tytułowy bizon jest obecnie o wiele razy lepiej zadbany, niż w czasach gdy stacjonował w macierzystym zakładzie. Co do samej linii - zdecydowanie lepiej jeździ się tu Ikarusem aniżeli 85xy czy 88xy(mam na mysli głównie końcowe odcinki kursów wariantowych). Odnośnie linii, a dokładniej dosyć ``ciekawej`` brygady 727 obsługiwanej tego dnia wiadomym bizonem. Drugiem kursem w kierunku Głoskowa, brygada ta odjeżdża 10 minut po wcześniejszej brygadzie 727. Ktoś długo nad tym myślał, bo Puławska często i gęsto niweluje tą różnice. Wczoraj było jeszcze śmieszniej - brygada przed bizonem pomerdała odjazdy( oczywiście był to 85xy i więcej niż pewne, że Macrosystem pokazał kierowcy AL.LOTNIKÓW +5 :D), plus korek na Puławskiej przyczynił się do widoku dwóch brygad 727 jadących razem, który był nie lada gratką w Piasecznie i dalej na południu trasy :D Wisienką na torcie jest czas przyjazdu na kraniec i odjazd na PT do zakładu. ;-)
Autor: Darek_WPI

Komentarze: 8

17 lipca 2012 - Warszawa, teren oddziału MZA R-1 "Woronicza". Manualne Ikarusy już dawno powinny zakończyć żywot, aż dziw bierze, że doczekały 2012 roku. Bizonów będzie chyba największy żal, jak na razie trzeba cieszyć się nimi, jeszcze w czynnej obsłudze liniowej.
Autor: Darek_WPI

Komentarze: 3

17 lipca 2012 - Warszawa, teren oddziału MZA R-7 "Woronicza". I jak tu nie uwielbiać Ikarusów, zwłaszcza za podtyp zwany potocznie Bizonami. Ten egzemplarz obecenie stoi na awarię skrzyni biegów i nie wiadomo, czy zobaczymy go jeszcze w ruchu liniowym...
Autor: Darek_WPI

Komentarze: 7

11 października 2012 - Warszawa, ul. Armii Krajowej. Na szczytowym 414 ostało się jeszcze parę ikarusowych brygad.
Autor: Dawid_2248

Komentarze: 7

5 marca 2013 - Warszawa, ul. Karczunkowska. Linia 319 przez pierwsze lata funkcjonowania, obsługiwana samodzielnymi brygadami z Mobilisu (SU10) stanowiła podstawowe połączenie dla tejże ulicy. Wraz z biegiem lat i wyparciem przez powstałe 209, jej rola ograniczyła się do kilku kursów porannych, BWLkami łączonymi z 709. Ich zadaniem jest zwiększenie podaży miejsc na ursynowskiej cześci ul. Puławskiej w dojeździe do Metra Wilanowska.
Autor: ZaciszaniN

24 kwietnia 2013 - Warszawa, ulica Wołoska. Bizon z Woronicza wraca z porannego 051A/709+319. A obok mamy jednego zarażonego z plagi niedziałających wyświetlaczy tylnych w Solbusach.
Autor: Kelly
newser
Komentarze: 2

28 czerwca 2013 - Warszawa, al. Rzeczypospolitej. W okresie od początku czerwca do końca sierpnia zeszłego roku, dzięki wakacyjnemu rozkładowi jazdy linii 422 (obecnie linia 522), w Miasteczku Wilanów można było spotkać Ikarusy.
Autor: ZaciszaniN

18 lipca 2013 - Warszawa, pl. Piłsudskiego.
Autor: mck

Komentarze: 5


Fotogaleria Transportowa

Autobusy KMKM
Państwa:
Producenci:

Statystyki użytkownika:
Online: