Login: Hasło:
Zapamiętaj mnie
Zapomniałeś hasła lub nie działa?
Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.

Akceptuj Odrzuć Pokaż mi więcej informacji

Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się


Kapena City 7,5 #532

Detale

NazwaKapena City 7,5
(Kapena) Iveco Daily 59/Kapena City 7,5 (SOFIM 8140.43N 107kW/145HP 2799cm3 ) (ZF S6-300(6)) 13-35 [0-1-2] (1997-2000)
VINZCFC59801X5198256
Numer zabudowy
Wyprodukowany1999
Zezłomowany2017
Właściciele
19992017LKK Świdnik
Numery rejestracyjne
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Tablice rejestracyjne
19992008LBV 1468
20082011LU 0757J
20112017LSW 11632
Numery taborowe
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Numery taborowe
19992008532 / LKK Świdnik
Inne informacje
Data pierwszej rejestracji: 10.06.1999 r. LBV1468
30/06/2008 LU 0757J
17/06/2011 LSW11632
17/03/2017 sprzedaż

Zdjęcia

28 lipca 2000 - Lublin, Krakowskie Przedmieście.
Autor: memphis
cenzoredytor
Komentarze: 1

19 października 2002 - Lublin, Ul. Wileńska. Z okazji Świąt Wielkanocnych chciałbym życzyć całemu TeWuBe zdrowia i wytrwałości w naszej wspólnej pasji. Co do kadru, to jest on potwierdzeniem dwóch tez: "Mówisz Kapena, myślisz żółta", oraz teza Empiego "Lubelszczyzna pokochała Kapeny City, tak jak Olkusz pokochał Jelcze Vero". Oczywiście odnosząc się do pierwszego punktu, należy dodać, że LKK to pierwszy w Lublinie przewoźnik, który na większą skalę zaczął wozić pasażerów mikrobusami - powstała w roku 1997 na bazie kapitału amerykańskiego. W roku 1999 LKK zakupiła 9 busów marki Kapena na podwoziu Iveco 59-12, miało to na celu uruchomienie linii miejskich, dlatego że dotychczas mieli starsze Daily z jednymi drzwiami. Żółte, żeby najprawdopodobniej odróżniały się od MPK, a że później je wypożyczyli to już inna książka. Druga część wypowiedzi, zawiera elementy statystyki. Policzyłem ile przez nasz region przewinęło się takich Kapen i tak: 16-w samym LKK (własne (jedna być może pierwsza wyprodukowana) + używki, oraz jeden wóz, który zatoczył koło);
W Puławach jedna, później trafiła do p. Motyla i LKK;
Chełm miał aż 7 i tak 2 poszły na Słowację, 2 p. Piotr Gorzel w tym jedna nadal istnieje, oraz reszta Podkarpacie i Małopolska.
2 auta były w Białej Podlaskiej, później Polkar;
Jeżeli chodzi o auta ściągnięte z Polski, to: ex. Gniezno 3 sztuki, Zielona Góra 2 sztuki oraz autobus z Sieradza p. Gorzela z Kazimierzówki. Daje to razem ok. 30 aut na 60 wyprodukowanych.
Fot. Zycho, oczywiście z mojego archiwum.

Autor: kt4dt

17 września 2009 - Lublin, Al. Racławickie. Linia 91 z Piotrkowa do Al. Racławickich.
Autor: jacekso
newsercenzoredytor
Komentarze: 3

18 stycznia 2010 - Świdnik, Aleja Lotników Polskich. Trzeba przyznać, że żółta Kapena ze zderzakiem w kolorze nadwozie wygląda bardzo dobre.
Autor: 16v

16 lutego 2010 - Lublin, Droga Męczenników Majdanka.
Autor: 16v

15 września 2013 - Lublin, Droga Męczenników Majdanka.
Autor: 16v

Komentarze: 2


Fotogaleria Transportowa

Autobusy KMKM
Państwa:
Producenci:

Statystyki użytkownika:
Online: