Login: Hasło:
Zapamiętaj mnie
Zapomniałeś hasła lub nie działa?
Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.

Akceptuj Odrzuć Pokaż mi więcej informacji

Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się


Scania CN230UB 4x2 EB #S8

Detale

NazwaScania CN230UB 4x2 EB
(Scania) /Scania OmniCity (N-series) (Scania DC9 30 230 169kW/230HP 9291cm3 EEV) (ZF 6HP-504C(6)) [2-2-2,2-2-0] (2009-)
VINSZAN4X20001867145
Numer zabudowy414948
Wyprodukowany2009
Zezłomowany
Właściciele
20102020Menzies London
20202023Transdev Airport Services Heathrow
2023Cawthorne`s Travel Rotherham
Numery rejestracyjne
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Tablice rejestracyjne
2010YR10 AZL
Numery taborowe
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Numery taborowe
20102020S8 / Menzies London
20202023S8 / Transdev Airport Services Heathrow

Zdjęcia

15 stycznia 2010 - 12:57; Słupsk, ul. Sobieskiego. Autobus na zdjęciu jest z drugiej serii dostaw solowych pojazdów OmniCity do przewoźnika Menzies London. Obie serie nie różnią się od siebie niczym na zewnątrz, jednak wewnątrz są to dwa zupełnie inne autobusy. Spoglądając na wnętrze pierwszej serii widzimy 39 miejsc siedzących i wg danych pojazdu są tu 34 miejsca stojące (w przypadku wózka 28). Miejsce dla wózków jest wyjątkowo małe i znajdują się tam 3 siedzenia rozkładane, umieszczone bokiem do kierunku jazdy - nie zmieniło się to w drugiej serii. Wchodząc do wnętrza drugiej serii widać od razu, że autobus jest stworzony wręcz na trasy lotniskowe lub typowo bagażowe. W tym wnętrzu znajdują się już tylko 24 miejsca siedzące i 36 stojących (w przypadku wózków 31). Te półki są nawet bardzo dobrym pomysłem dla ludzi z ciężkimi bagażami. Całe wnętrze jest klimatyzowane, ale i monitorowane. Nie ma chyba miejsca w autobusie, gdzie by nie sięgała kamera. Kamery pokazują widok na: drogę przed pojazdem, widok za pojazdem - kamera cofania, nad pierwszymi drzwiami na zewnątrz, nad kierowcą na zewnątrz, nad pierwszymi drzwiami wewnątrz, przy wewnętrznym lusterku, w kabinie kierowcy, i dwie w przedziale pasażerskim - daje to aż 11 kamer w dwunastometrowym autobusie! Obraz na monitorku w kabinie kierowcy zmienia się co kilka sekund po 4 kamery na ekranie. Pasażer może śledzić przebieg trasy na 19' płaskim monitorze LCD. Wyświetla on również reklamy. W pierwszych drzwiach zastosowano podest dla osób niepełnosprawnych. Pulpit kierowcy i zegary są standardowe dla autobusów Scania przystosowanych do ruchu lewostronnego. Jedynie panel boczny obok lewej nogi może wydawać się pusty, ze względu na to, że radio przeniesiono na górę, a tachografu nie posiada.
Autor: Michał K.
edytor
Komentarze: 10


Fotogaleria Transportowa

Autobusy KMKM
Państwa:
Producenci:

Statystyki użytkownika:
Online: