Login: Hasło:
Zapamiętaj mnie
Zapomniałeś hasła lub nie działa?
Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.

Akceptuj Odrzuć Pokaż mi więcej informacji

Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się


Scania CN230UB 4x2 EB #579

Detale

NazwaScania CN230UB 4x2 EB
(Scania) Scania N UB 4x2 EB/Scania OmniCity (N-series) (Scania DC9 16 230 169kW/230HP 8867cm3 E4) (ZF 5HP504(5)) 26-114 [2-2-0]
VINSZAN4X20001863544
Numer zabudowy413994
Wyprodukowany2009
Zezłomowany
Właściciele
20092014Metrobus Crawley
2014Halton Transport Widnes
Numery rejestracyjne
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Tablice rejestracyjne
20092014YT09 BKX
2014MIG 8175
Numery taborowe
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Numery taborowe
20092014579 / Metrobus Crawley
201491 / Halton Transport Widnes

Zdjęcia

8 marca 2009 - Wnętrze krótkiej Scanii dla MetroBusa. W 2009 r. przewoźnik ten zamówił bodajże 10 solówek, a także 15 piętrusów. Obecnie słupska Scania znowu tłucze zamówienie na 20 Double Deckerów, z czego połowa już wyjechała. Wracając zaś do wnętrza - przedstawiony pojazd jest w układzie drzwi 2-2-0 co w UK jest rzadkim widokiem. Tapicerka prezentuje się atrakcyjnie, bowiem jej poszycie jest granatowe w paski z logiem "FastWay". Ciekawostką w tych wozach są prowadnice. Cała idea polega na budowie specjalnych betonowych "korytarzy" dla pojazdów komunikacji miejskiej. W korytarze te wjeżdżają autobusy z zamontowanym kółkiem na końcu, ustawionymi tak, aby dotykały wysokich krawędzi korytarzy. Kółka po obu stronach pojazdu utrzymują wtedy autobus sztywno pomiędzy krawężnikami i dzięki temu pojazd porusza się niemal jak po szynach.
Autor: Patryk
cenzoredytor
Komentarze: 3

12 lipca 2015 - Liverpool, Victoria Street. Mam pytanie do Patryka i Michała K. Zaktualizowałem 4 Scanie MetroBusa dodając nowego przewoźnika. Wcześniej były ustawione jako 230-konne. Ja aktualizując tylko przewoźnika i taborowy, to model sam z siebie przeskakuje na 270-konny silnik. To jest jakiś błąd i mam edytować je spowrotem na 230-konne?
Autor: SebGre
driver
Komentarze: 3


Fotogaleria Transportowa

Autobusy KMKM
Państwa:
Producenci:

Statystyki użytkownika:
Online: